Trodde man ble fulgt opp jeg :/ broren min blir det. Optiker setter opp time etter 6 mnd. Rart du ikke blir fulgt oppFulgt opp av hvem?bestiller selv timer til optikeren når synet blir dårligere. Ca 2 gang i året :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde man ble fulgt opp jeg :/ broren min blir det. Optiker setter opp time etter 6 mnd. Rart du ikke blir fulgt oppFulgt opp av hvem?bestiller selv timer til optikeren når synet blir dårligere. Ca 2 gang i året :/
Hehe, ja drektighetstiden er vel litt forskjelligKult med akvarium . Altså ikke spennede digger å avl på fisken går så mye fortere enn på hester![]()
Jeg skulle egentlig ha strikka littDu må droppe face. Det måtte jeg. Prøver å bake kake samtidig :/)
Haha ja må nesten det![]()
Begge deler?Brownies eller sexhaha
Hva skjer? :/jupp..
Jepp har liksom fått 120 L144 før føllet mitt ble ett år. Fire år etter har jeg mista tellingen på hvor mange fisker som er blitt solgt fra akvariumet mittHehe, ja drektighetstiden er vel litt forskjellig![]()
Så får virkelig bevegd meg om dageneHihi, ja![]()
Finner du noe?Ups ramlet innom hm jeg
Ikke santJa, det ville jo vært perfekt
Jeg er så superhappy for at han skal gå hos meg![]()
Nå gruer jeg meg ikke lengre![]()
Åh det hadde jo vært perfekt daHehe! Nja, de fleste 3åringer er vel litt turboom hun ikke tar ut alt før den tid
![]()
Stakk av med all sjokoladepuddingen siden mannen ikke gadd å være hjemme i ettermiddagNei nå håper jeg at det ikke er ørten sider å lese gjennom etter å ha laget mat. Det mannfolket jeg er sammen med ja HAN gidder ikke lage det til gravide kvalme meg så da fikser jeg selv så kan han bare sitte i den dritt dataen å stirre til han blir firkanten i øyne !skal kose meg jeg og med solo! Han får ingenting
![]()
Gjerne lån han litt om dere ønsker![]()
Jeg prøver å lage kake. Men poden er bare sulten og må prøve å følge med her ogsåJeg skulle egentlig ha strikka litt![]()
Snakker du om fisk nå?.Jepp har liksom fått 120 L144 før føllet mitt ble ett år. Fire år etter har jeg mista tellingen på hvor mange fisker som er blitt solgt fra akvariumet mitt![]()
Ros seg her nå. Vurdere å ta fra strikkingen men motivasjon er på bunn. Trøtt er jeg også.Jeg prøver å lage kake. Men poden er bare sulten og må prøve å følge med her også![]()
Litt som meg med andre ord.Ros seg her nå. Vurdere å ta fra strikkingen men motivasjon er på bunn. Trøtt er jeg også.
JaStakk av med all sjokoladepuddingen siden mannen ikke gadd å være hjemme i ettermiddag![]()
Disse mennene må ta seg sammen*flirer*
Oii oii, hva pakker du til?Pakke og hente svigermor på søndag
Du da?