Skravletråd Mars!

Fulgt opp av hvem?:p bestiller selv timer til optikeren når synet blir dårligere. Ca 2 gang i året :/
Trodde man ble fulgt opp jeg :/ broren min blir det. Optiker setter opp time etter 6 mnd. Rart du ikke blir fulgt opp

Nei nå håper jeg at det ikke er ørten sider å lese gjennom etter å ha laget mat. Det mannfolket jeg er sammen med ja HAN gidder ikke lage det til gravide kvalme meg så da fikser jeg selv så kan han bare sitte i den dritt dataen å stirre til han blir firkanten i øyne ! :D skal kose meg jeg og med solo! Han får ingenting :p

Gjerne lån han litt om dere ønsker :p

Nei nå håper jeg at det ikke er ørten sider å lese gjennom etter å ha laget mat. Det mannfolket jeg er sammen med ja HAN gidder ikke lage det til gravide kvalme meg så da fikser jeg selv så kan han bare sitte i den dritt dataen å stirre til han blir firkanten i øyne ! :D skal kose meg jeg og med solo! Han får ingenting :p

Gjerne lån han litt om dere ønsker :p
Stakk av med all sjokoladepuddingen siden mannen ikke gadd å være hjemme i ettermiddag :P
Disse mennene må ta seg sammen ;) *flirer*

Jepp har liksom fått 120 L144 før føllet mitt ble ett år. Fire år etter har jeg mista tellingen på hvor mange fisker som er blitt solgt fra akvariumet mitt:)
Snakker du om fisk nå?.:p

Jeg prøver å lage kake. Men poden er bare sulten og må prøve å følge med her også:)
Ros seg her nå. Vurdere å ta fra strikkingen men motivasjon er på bunn. Trøtt er jeg også.

Back
Topp