Kult! Syns sånn er så gøyNja, den ene fisken så vi at var gravid da vi kjøpte den for to uker sidenderfor vi valgte den
Men hun kommer sikkert til å bli det igjen..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! Syns sånn er så gøyNja, den ene fisken så vi at var gravid da vi kjøpte den for to uker sidenderfor vi valgte den
Men hun kommer sikkert til å bli det igjen..![]()
Ja det er det så absoluttHaha, neida greit å holde noen privaten![]()
Hurra for detJepp, da tvinger det seg fram![]()
Det er straffa for å være sprek og sosialNei. Borte på trilletur og plutselig raser dere fra meg![]()
Min har hatt ferie den uken her. Har mye med at vi var borte to dager ogsp da , i går ordet jeg ikke. I dag har jeg måkt å er i grunn sliten men vi får serockering er fintmin har hatt litt ferie etter at jeg begynte på jobb igjen
![]()
God kveldGod kveld jenter!
hvordan har dagen hvert?
Kaaanskje nåKrysser fingre for det også![]()
Haha, det kan ikke ha vært særlig pirrendeden har vært finfikk den nye vognposen I dag
din da ?
ja er vel det![]()
nei ikke egentlig
Samtale med Sector alarm![]()
Håper du får en kjempe fin kveldNei det er det ikke
Gratiss med fiskebabyer. Gvilken type er det dere har?
Stått med rumpa i været og hode neddi pappaesker. Ekspedert gale kunder som handler på salg.den har vært finfikk den nye vognposen I dag
din da ?
ja er vel det
nei ikke egentlig
Samtale med Sector alarm![]()
Liker tankegangen din![]()
Måking er god trening!Min har hatt ferie den uken her. Har mye med at vi var borte to dager ogsp da , i går ordet jeg ikke. I dag har jeg måkt å er i grunn sliten men vi får se
Hva skjedde med dem? Spist opp?Takker,men er ikke så mange igjen..
Håper på flere
Vi har litt forskjellige, men de som fikk unger var sverddragere![]()
Litt spøk og moro må vel være lovJa det er det så absolutt
Egentlig tragisk da![]()
nei det var ikke detHaha, det kan ikke ha vært særlig pirrende![]()
Salg ???Stått med rumpa i været og hode neddi pappaesker. Ekspedert gale kunder som handler på salg.
Hvert på butikken. Å nå sitter jeg og slapper av å håper at Knøtte skal sove mer enn 30 min![]()
Mannen driver å maser om akvarium. Jeg er usikkerJa, er detspennende
![]()