Ååh, søt han erMåtte det da gubben hadde skrytet til pappa at jeg hadde laget ynglings kaka hans...lol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, søt han erMåtte det da gubben hadde skrytet til pappa at jeg hadde laget ynglings kaka hans...lol
Ikke eldste?!Ja den minste hvertfall
Veldig viktigMå ha litt humor i hverdagen![]()
Krysser fingre for topp form på lørdagSkal egentlig i bursdag på lørdag som vi gleder oss til, hun drar seg til til det![]()
Bra tempo idag jaVært gjevt her i dag da![]()
Er så lite her så alle rund her sitter i styreDet er grusomt ... Og de blir selvsagt stille når styre skal lytte .... -.-
Gode nyheter!!Ja,feberen er ikke like høy nå![]()
Jeppsi, fredag og heeelg!!Jahoho er det ikke fredag i morgen a?
Haha har jo ikke peil på hvilken dag det er lenger![]()
Ja endte opp med at gubben måtte handle inn det jeg trenger da poden har en økedag uten likeÅåh, søt han er![]()
Noen ganger må man bareHjelpes meg..... Derfor jeg har budnad så jeg skal slippe shopping l. Se etter om jeg for tid etter stallen i morgen....blæ
Joda han ogsåIkke eldste?!![]()
Borring og sånn. Håper de har sluttet nå fordi det påvirker NEr det kl 20 ?
Da må du hvileUff nå er jeg sliten kjenner jeg
Nå blir såfall mamma glad når jeg skal spørre henne om hun vil være lolNoen ganger må man bare![]()
Det var tidlig. Det vi bodde var dt 21Borring og sånn. Håper de har sluttet nå fordi det påvirker N
Ja kanskje det var detHørtes egentlig mye ut det![]()
Hoho ja det blir ikke så mye å arve her tror jegJa, sant..det er jo perfekt
Åååh, det var litt stor aldersforskjell ja.. Lite håp om å arve noe der![]()
Det bråker helt forferdelig i betongblokkDet var tidlig. Det vi bodde var dt 21