Skjønner hvorfor alle småbarn foreldre tar bil npr de skal nedoverSå kjedelig når ikke sånne ting er i orden altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner hvorfor alle småbarn foreldre tar bil npr de skal nedoverSå kjedelig når ikke sånne ting er i orden altså![]()
Godt å høre det Ikke bare er hos oss.Omtrent som det var for to timer siden utenom at poden og gubben brukte meg som madrassmens jeg så på xfiles og skravlet her
Hurra for det, når har dere dåp?Endelig har jeg dåps lokale.. yes
Ja, om det er sånn så. Men kjedelig for de som faktisk vil trille da.Skjønner hvorfor alle småbarn foreldre tar bil npr de skal nedover![]()
Godt å høre det Ikke bare er hos oss.
Nå er jeg og tuppa våkne, vi ser fantorangen. Eller hun ser.
3/4 ....Hurra for det, når har dere dåp?
Aah, kjekt å overtaTror vi skal overta det som broren min har til sin lille. Det er isåfall et cybex sironamen de må bare få kjøpt seg et nytt først..
Mario cart er seriøse greierHaha, dævver!!ser det for meg!
Tusen takkHuff dagod bedring til deg.
Hun er fortsatt veldig varm og medtatt
Hvor lite da?Fillern ass! Lille J har spist så lite idag![]()
HahaNå ligger både pappa og ungen oppå meg og de sover like godt mens jeg ser på xfiles...lol kunne tenkt meg å gjøre noe annet men siden begge bruker meg som pute og madrass blir det vasnkelig hahha
Snille dere erHaha
Samme her. Naboen satt seg fast så vi måtte trå til for å hjelpe han ut
Tipper han blir strålende fornøydJaaadette blir bra!
ikke på det nivåetKjenner du noen som strikker da?
nei det er det vel ikkeMon tro om det er litt sent å begynne å lage sjokoladekake halv tolv om kvelda...
Nå er jeg spentnei da hadde jeg blitt bekymret altså!![]()
Næmmen?!Hun er nå kommet hjem, 2,5 time etter at skolen var ferdig... og når jeg spørr hva hu har drivi med "jeg har gått" fikk jeg til svar....
Tomme truslerBlir borte?![]()
Må sjekkes utJeg fant til bare en som heter vimse..
Krysser fingre for kjapp bedringJa, hun er helt utslitt. Hun ligger ved siden av meg og sover nå, hun sover ALDRI på dagtid (om det kan kalles dagtid så sent da egentlig) lenger; har skjedd en gang tidligere ds var hun også syk...
Legen fant heldigvis ikke noe galt, så da får vi bare vente å se om hun blir bedre.