Skravletråd Mars!

De er så fine !!!!! :o skulle ønske jeg var trønder
Hehe, kan da vel ha en uansett? ;)
Svigermor er en kløpper på å strikke og snuppa har sin på 3 sesongen nå :) den er så godt brukt at den begynner å bli nuppete og da blir Jeg så glad! For det betyr jo bare at den blir brukt :) også får vi jo ei til som overtar :)

god natt :)
om de er !!! Kjempa for den et år ! Skal kjøpe etterhvert
spennende :) får A ny i år ?

Den på bilde :)
ikke hvis fjor årets passer i år også.

Ligger godt plantet i sengen. Gubben er på badet så skravler litt her mens jeg venter på han. Pleier vanligvis å på badet og legge oss samtidig. Men han jobba enda når jeg var på badet.

Okei, den blir nok god og varm :)
tror det :)
Hehe, kan da vel ha en uansett? ;)
Svigermor er en kløpper på å strikke og snuppa har sin på 3 sesongen nå :) den er så godt brukt at den begynner å bli nuppete og da blir Jeg så glad! For det betyr jo bare at den blir brukt :) også får vi jo ei til som overtar :)
ja har veldig lyst på :D
ikke hvis fjor årets passer i år også.
Skjønner :) ikke nos håp om det her :P

Blir frustrert av meg selv da jeg 90 prosent av tiden tenker på babymaking, barneutstyr, babytøy, navn, navnefest, graviditet etc når jeg burde fokusere på bacheloroppgaven.. Og jeg er ikje gravid ennå.

Nå trekker jeg meg tilbake. God natt damer!

Trekker meg under dyna nå jeg også tror jeg.. :) Jobbe i morgen! MÅ lade opp til festdraktene :D

Skal sove jeg og. Må bare få noe mat i kroppen. Brød med syltetøy frister og ett eple. Kanskje litt juice også ikke bare brus :p

Back
Topp