Skravletråd Mars!

Da legger denne mammaen seg på sitt gamle pikerom mens dattera ligger nede på soverommet til mormora si.. Du trenger å slappe av var beskjeden jeg fikk. Vi får vel prøve da :) god natt damer!
Det hørtes deilig ut, håper du klarer det

Blir frustrert av meg selv da jeg 90 prosent av tiden tenker på babymaking, barneutstyr, babytøy, navn, navnefest, graviditet etc når jeg burde fokusere på bacheloroppgaven.. Og jeg er ikje gravid ennå.
Føler meg deg! Bare at jeg har ei frøken :p bacheloroppgaven blir så veldig bortglemt

God morgen :-). Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Håper han får seg en lur før :)

Der klarte jeg endelig å få lest meg til slutten :p

God morgen :). Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Håper du klarer å få han til sove før dere skal på babysvømming

Aah :) vi gikk på babysvømming før jul :) trivdes veldig godt. Min ble alltid så trøtt etterpå :p slukkna nesten i gardroben under påkledningen :o
Min blir også trøtt etterpå. Da han gikk på første kurs sovnet han i bilen på vei hjem. Nå må vi vugge veldig på vognen for å få han til å sovne. For selvsagt "våkner" han til når vi kommer hjem og skal legge han. Ikke sovner han i bil heller uansett hvor trøtt han er

Back
Topp