Det skjønner jegTrengte det)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegTrengte det)
Høres ut som en ganske vellykket kveld daDa har jentegjengen dratt, pastasalaten ble nesten spist opp og kaken ble vellykket. Supersaftig og god
.
Var det godt med ostepop?Da er ostepopp spist så da er det bare å gå å legge seg
God natt alle sammen![]()
Det hørtes deilig ut, håper du klarer detDa legger denne mammaen seg på sitt gamle pikerom mens dattera ligger nede på soverommet til mormora si.. Du trenger å slappe av var beskjeden jeg fikk. Vi får vel prøve dagod natt damer!
Føler meg deg! Bare at jeg har ei frøkenBlir frustrert av meg selv da jeg 90 prosent av tiden tenker på babymaking, barneutstyr, babytøy, navn, navnefest, graviditet etc når jeg burde fokusere på bacheloroppgaven.. Og jeg er ikje gravid ennå.
Min hadde strikka bunad da han var litenTuppa mi har strikka trønder bunad![]()
Aldri for sent for sjokoladekake!Mon tro om det er litt sent å begynne å lage sjokoladekake halv tolv om kvelda...
Håper du fikk sove godtFår prøve sove litt nå som snuppa sover!
Natta damer![]()
Ååja. Det blir legendariskDa skal vi kose oss glugg ihjel![]()
Har dere prøvd lenge?Blir frustrert av meg selv da jeg 90 prosent av tiden tenker på babymaking, barneutstyr, babytøy, navn, navnefest, graviditet etc når jeg burde fokusere på bacheloroppgaven.. Og jeg er ikje gravid ennå.
Får se om kroppen orker samme idagDet kan du være fornøyd med![]()
Lykke til med dem jobben i dagTrekker meg under dyna nå jeg også tror jeg..Jobbe i morgen! MÅ lade opp til festdraktene
![]()
Håper han får seg en lur førGod morgen. Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Takk for det søtaGrattis med det![]()
Har du tatt noen skurker i kveld?Har ikke tid
Mye å gjøre på jobb...
Men du tar det nok igjen når jeg er på jobb i dag; )Ikke så mye som deg snuppa![]()
Ha ha er du ikke det altså?Haha, så ivrig er jeg ikke![]()
Håper du klarer å få han til sove før dere skal på babysvømmingGod morgen. Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Min blir også trøtt etterpå. Da han gikk på første kurs sovnet han i bilen på vei hjem. Nå må vi vugge veldig på vognen for å få han til å sovne. For selvsagt "våkner" han til når vi kommer hjem og skal legge han. Ikke sovner han i bil heller uansett hvor trøtt han erAahvi gikk på babysvømming før jul
trivdes veldig godt. Min ble alltid så trøtt etterpå
slukkna nesten i gardroben under påkledningen
![]()