Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du skjønte ikke hva jeg mente du...nei den kommer jo snart
2016 nå![]()

I fjord i 2015, så var det rød og blå. For jeg husker du hadde hengt av den til A, men så ville hun ha rød.du skjønte ikke hva jeg mente du...![]()
ja... Å det jeg sier er:I fjord i 2015, så var det rød og blå. For jeg husker du hadde hengt av den til A, men så ville hun ha rød.
Så dere får ikke samme hver år ?ja... Å det jeg sier er:
Jeg vet ikke om det er BLÅ i år... for i for fjor (altså i 2014) kom de i rød og grønn.. dermed vet jeg ikke hvilke farge comboer vi får i år... get it?
Været ja... Snø og masse vind. Nei takk vil ikke ut på tur daJobb ivertfallog resten kommer Ann på været
![]()
Så dere får ikke samme hver år ?
Vil ikke ha grønn ivertfall![]()
nei takkVæret ja... Snø og masse vind. Nei takk vil ikke ut på tur da![]()
Så det er ikke sikkert dere får rød heller da ? Eller er det standard?
Nei det er ny hvert år...
Sånn blir detGod natt til dere som har lagt dereble sittende å skrive på skjult på termingruppen
Trengte detSå bra begge fikk litt søvn![]()
Så koseligDa har jentegjengen dratt, pastasalaten ble nesten spist opp og kaken ble vellykket. Supersaftig og god
.
Jeg har ligget en del i sengen idagSånn blir detjeg må begynne å tenke på å legge meg snart
![]()
pleier å komme i rød fordi det er den vanligste fargen i festdraktene. Men kan ikke love noenei takk
Så det er ikke sikkert dere får rød heller da ? Eller er det standard?
Ja var veldig gøy og koseligSå koselig![]()
KoseligVi har blitt invitert på lunsj hos oldemoren til snuppa!!Skal dit på formiddagen og på ettermiddagen skal jeg rydde litt i huset.. Jeg må få støvsugd, vaska gulv og vasket bad. Det ser ikke ut her.. Får liksom aldri tid når ikke lille nurket vil ligge andre steder enn i armene mine..
god bedringJeg har ligget en del i sengen idagbåde jeg og N er ikke i form så
Håper litt på hvitpleier å komme i rød fordi det er den vanligste fargen i festdraktene. Men kan ikke love noe![]()