Skravletråd Mars!

Vi er forbi perioden med festdrakter :)
Vi har dresser også
name-it-gregorius-mini-3-delt-dress-3506977-311x467.jpg

I fjord i 2015, så var det rød og blå. For jeg husker du hadde hengt av den til A, men så ville hun ha rød.
ja... Å det jeg sier er:

Jeg vet ikke om det er BLÅ i år... for i for fjor (altså i 2014) kom de i rød og grønn.. dermed vet jeg ikke hvilke farge comboer vi får i år... get it?

Horfor er det slik at når man skal ha noe og leter på finn, så er det ikke å oppdrive. Mens når man ikke er på jakt etter det så svømmer sidene over med det :(

ja... Å det jeg sier er:

Jeg vet ikke om det er BLÅ i år... for i for fjor (altså i 2014) kom de i rød og grønn.. dermed vet jeg ikke hvilke farge comboer vi får i år... get it?
Så dere får ikke samme hver år ? :)
Vil ikke ha grønn ivertfall :P

God natt til dere som har lagt dere :) ble sittende å skrive på skjult på termingruppen

Da har jentegjengen dratt, pastasalaten ble nesten spist opp og kaken ble vellykket:-). Supersaftig og god:-).

Vi har blitt invitert på lunsj hos oldemoren til snuppa!! :)Skal dit på formiddagen og på ettermiddagen skal jeg rydde litt i huset.. Jeg må få støvsugd, vaska gulv og vasket bad. Det ser ikke ut her.. Får liksom aldri tid når ikke lille nurket vil ligge andre steder enn i armene mine..
Koselig :) husarbeid ligger man LANGT bak med når små kommer i hus :p

Da er ostepopp spist så da er det bare å gå å legge seg ;)
God natt alle sammen :)

Back
Topp