Går nok sikkert braGjør nok det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går nok sikkert braGjør nok det ja
Den har vært fin. Din da?
Ja. Er vel der. Men godt dere kan få sånn til. Her har ikke gubben flexitid. Er borte fra 6 til 4 hver dag.Er veldig mange som gjør det på den måten.
Det kommer til å bli slitsomt, men har lagt inn at vi begge skal få litt + tid hver dag slik at vi kan utvide ferier samt klare å ta vinter-/høstferie og på den måte få mer tid med barna
Ha ha nei ikke i natt , du må soveUtrolig langVar på barseltrening og på besøk hos farmor
Det tok sin tid hos farmor.. Snuppa bæsjet ut klærne og hele seg når vi kom oss hjem. Måtte derfor bade henne før jeg fikk lagd middag. Ble sen middag i dag..
Jeg som trodde jeg skulle få masse tid til å skravle her inne med dere i dag.. Der tok jeg virkelig feil!! Får skravle litt i natt da![]()
Gir deg aldriEr på 300 nå
Konsert på fredag, så lørdag blir sofadagDu får gjøre det ja
Kan jo ikke det daGir deg aldri
Jeg liker å kokkelere nåHa ha såpass ja
Her blir det ingen sofa dag på lørdagKonsert på fredag, så lørdag blir sofadag![]()
Stakkars mannen daJeg liker å kokkelere nå![]()
Åh,takk søtis ♡ den der fitbiten var en god investering av gubben. Skal begynne på lavkarbo nå. De kiloene MÅ avMå jo skryte litt av deg, du er den sprekeste camilla jeg kjenner![]()
Jeg syns det er litt moro,håper den jeg heier på vinner for en gangs skyldKan ikke huske sist jeg så idol
Joda. Og frøkna i juli. Så får nok mye fintMen det går jo fort![]()
HeheWohoo! jeg digger denne planen!
Hvor skal du ?Da forsvinner jeg jenter