Skravletråd Mars!

Den har vært fin. Din da?

Utrolig lang :p Var på barseltrening og på besøk hos farmor :) Det tok sin tid hos farmor.. Snuppa bæsjet ut klærne og hele seg når vi kom oss hjem. Måtte derfor bade henne før jeg fikk lagd middag. Ble sen middag i dag..

Jeg som trodde jeg skulle få masse tid til å skravle her inne med dere i dag.. Der tok jeg virkelig feil!! Får skravle litt i natt da :D

Er veldig mange som gjør det på den måten.
Det kommer til å bli slitsomt, men har lagt inn at vi begge skal få litt + tid hver dag slik at vi kan utvide ferier samt klare å ta vinter-/høstferie og på den måte få mer tid med barna
Ja. Er vel der. Men godt dere kan få sånn til. Her har ikke gubben flexitid. Er borte fra 6 til 4 hver dag.

Utrolig lang :p Var på barseltrening og på besøk hos farmor :) Det tok sin tid hos farmor.. Snuppa bæsjet ut klærne og hele seg når vi kom oss hjem. Måtte derfor bade henne før jeg fikk lagd middag. Ble sen middag i dag..

Jeg som trodde jeg skulle få masse tid til å skravle her inne med dere i dag.. Der tok jeg virkelig feil!! Får skravle litt i natt da :D
Ha ha nei ikke i natt , du må sove

Da forsvinner jeg jenter

Må jo skryte litt av deg, du er den sprekeste camilla jeg kjenner :)
Åh,takk søtis ♡ den der fitbiten var en god investering av gubben. Skal begynne på lavkarbo nå. De kiloene MÅ av :p

Back
Topp