TakkHuff..lykke til![]()
Gikk dritt...må til spesialist for å rotfylle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHuff..lykke til![]()
Spaghetti og kjøttdeigTror det blir svinekebab med nan, avrent yoghurt, ris og salat
Og du?
Hva skulle han ha?Klarte det! Nå er jeg på runde med mannen, han er Inne på en butikk og jeg sitter å venter i bilen
Lett at mat blir et ikke tema når man er syk. Spaghetti og kjøttdeig høres jo bra ut.Etter flere dager uten middag tenkte jeg å prøve med spaghetti og kjøttdeig
Har vært syk, så har blitt lite mat de siste dagene :/
Det skal jeg si deg. Føler meg utrolig fin nåBlir vel godt med forandring![]()
Tusen takkSå kjedelig
Fortsatt god bedring![]()
Det er jo enkelt og godt daMmm, takk for tipsdet blir det i morgen!
Takk
Gikk dritt...må til spesialist for å rotfylle!![]()
Godt å høreEr fult mulig, vi bruker hipp
Men skal ikke ha MME til middag altså
Blir fort det. Ikke noe man orker tenke på :/Lett at mat blir et ikke tema når man er syk. Spaghetti og kjøttdeig høres jo bra ut.
Det skal jeg si deg. Føler meg utrolig fin nå![]()
Herregud husket ikke at jeg hadde svart sorrySå kjedelig
Fortsatt god bedring![]()
Går det ikke rundt for meg hele tidenGodt å høre
Trodde det hadde gått trill rundt for deg nå![]()
Han sovnet til slutt men våknet først etter 30 min så sov han videre i ca 40 min til. Altfor lite for han egentlig så nå er det bare sutring.Uff....ingen gode råd herfra
Håper så i inderlig det snur snart!
Ble sjokoladekakeHva slags kake da?
Blitt forkjølt? Ikke noe gøy, og ihvertfall ikke som gravidJeg tok meg en dupp. Fortsatt like tett og det er tydelig pute et bløt av sikkelig . Vanligvis sover jeg med munnen igjen, lukker jeg den nå får jeg ikke puste![]()
Her kom regnet etterhvert så mye er forsvunnet allerede. Håper resten forsvinner ogsåSamme som hervil ikke ha mer snø!!
Det er detOkei. Greit med litt liv da![]()
heheheDet måtte jeg gjøre for et par uker siden
Kun 7 igjen der inne!
helt enig!Å,så koselig da når det får en sånn "lykkelig slutt"
ja jeg har jo så dårlig tidKjappa på![]()
kjedelig! håper du slipper unna daDet er forferdelighusker en gang jeg satt der med bøtte foran...
Holde meg våkenHva skal du i kveld da?![]()
Auch. LykketilHilser på fra tannlegekontoret!
*grøss*