He he såpass jaJeg har omtrent gitt opp å være på face lol særlig når jeg skal prøve å holde tritt med dere jentene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he såpass jaJeg har omtrent gitt opp å være på face lol særlig når jeg skal prøve å holde tritt med dere jentene![]()
Bare å begynne å skravle da ;-)Seriøst det har hvert lite skravling på meg siden Mars startet.. ligger ikke på topp 100 lista en gang![]()
Jeg har utrolig lyst på sushi hvertfall. Hva skal du ha? Eller er det inspirasjon du trenger ?Middag i dag?
Nja må tenke på detGikk på badet kl 23 dahjelper det??
Men i grunn så kom jeg på at jeg må ut igjen uansett. . Må kjøpe maling og hente tuppa i bhg. Satset på jeg kan få med meg mannenSer dengreit å lage ting med hva en har liggende
![]()
Har ikke tenkt på detMiddag i dag?
Ja det er ikke noe stressBare å begynne å skravle da ;-)
Greit vi er tidlig i mnd da, bare å slenge seg påSeriøst det har hvert lite skravling på meg siden Mars startet.. ligger ikke på topp 100 lista en gang![]()
Er bare så vidt i gang jeg nåSynes du har kommet godt i gang jeg![]()
![]()
Men sikkert en del likevelBlir vel ikke like mye da![]()
Det håper jeg ogsåSatser på dethåper du får i deg noe mat ihvertfall idag.
Ha ha ja du har vel det du jaJepphar noen poser liggende på loftet hos mamma.. Haha
![]()
Hehe dra han med deg og finn dere noe godtMen i grunn så kom jeg på at jeg må ut igjen uansett. . Må kjøpe maling og hente tuppa i bhg. Satset på jeg kan få med meg mannen![]()
Får snø på fjellet uansett..Jeg venter med vår til etter påske![]()
Hehe nei, bare å begynne detJa det er ikke noe stress![]()
Etter flere dager uten middag tenkte jeg å prøve med spaghetti og kjøttdeigJeg har utrolig lyst på sushi hvertfall. Hva skal du ha? Eller er det inspirasjon du trenger ?
Ha ha heldig du daHehe, Joda det roet seg faktisk akkrat de 20 min jeg var vekk![]()
Men det går jo ikke an kjære degSeriøst det har hvert lite skravling på meg siden Mars startet.. ligger ikke på topp 100 lista en gang![]()