Håper morkaka flytter segDet er 16 uker og 4 dager til termin :O og slutter med fragmin 35+6 og albyl-e litt før det. Den siste bruker 7-10 dager å gå ut av kroppen![]()
Håper jo og satser på at morkaken flytter seg oppover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper morkaka flytter segDet er 16 uker og 4 dager til termin :O og slutter med fragmin 35+6 og albyl-e litt før det. Den siste bruker 7-10 dager å gå ut av kroppen![]()
Håper jo og satser på at morkaken flytter seg oppover![]()
Da må det rydding til jajepp... de fleste har ikke hvert aktive siden 2015.
Du klarer deg braSkal prøve på det![]()
Gått greit så langtDu klarer deg bra![]()
Ikke i det hele tattDet gleder du deg nok ikke til
Men likevel, du kunne jo ikke kjørt! Lettere sjokkert, eller rett og slett veldig, over at du engang vurderer det, og anser snøen som problemet. Om du "kan kjøre" så ta oppkjøring da. Kjører ikke uten lappen!!!!!Joda, men 3 min til butikken. Har alt unntatt oppkjøring og kan å kjøre. skulle kjøpe temperaturmåler til kiden og med morgenkvalme og bekkenløsning klarer jeg ikke gå.
Så deilig daJaaldri opplevd friskere frukt og grønt jeg
![]()
Diskuter iveiHa ha det der må diskuteres kjenner jeg
På tide med en opprydding da, med andre ord.jepp... de fleste har ikke hvert aktive siden 2015.
Det er bare fordi du er på jobbDu er ok på toppen nå kjære
Vel fortjent detBle litt flere enn jeg hadde tenkt,;men godt var det![]()
Hoho, greit å ha med seg han jaMå prøve å finne litt tid med han som jobbet konstant da... kjedelig å reise alene![]()
Satser på at mannen har vært innom butikken. Da blir det spaghetti og kjøttdeigHamburger idag
Du da?
jeppDa må det rydding til ja![]()
jeppPå tide med en opprydding da, med andre ord.
Hvilken termingruppe er det?jeppSå nå blir det jevning opprydding fremover
![]()
Så artig
Får dere tatt bilde av ham da?
Ja ser den daDet gjør vi
Greit å øve seg litt på ski før vi drar for jentungen da![]()