Skravletråd Mars!

Lurer på å gjøre det veldig lettvindt idag med suppe...tomatsuppe m/pasta og egg kanskje..
Hvis ikke så får sambo bestemme :-P helt tom for idéer ellers hehe
Enkelt og godt det da:)

Da får jeg bare prøve følge med på samtalene her inne, sette på varsel på mobil og skravle så ofte jeg kan :D
Jeg syns det er enklere å skrive fra mobil enn fra dataen jeg.. Sitter ved laptopen nå.. Syns ikke akkurat ting går noe raskere her... :p Det eneste problemet med å bruke mobilen er at batteriet går veldig fort.. Veldig dumt når jeg er ute å farter :p
Det er mye enklere med mobil enn data ja

Det var det jeg tenkte.. Orker ikke så mye pga denne hekkans kvalmen :-P
Da er det greit med noe enkelt :)
Må gjøre det enkelt her også. Har akkurat hatt omgangssyke, så har ikke spist middag siden fredag. Tenkte jeg skulle prøve meg igjen i dag:)

Liker ikke denne snøen!
Skulle stikke en tur på butikken idag raskt men bilen som står her er med sommerdekk.. Så får vente til sambo kommer hjem :-)
Men hvorfor i all verden sommerdekk på denne tiden av året?

Da er det greit med noe enkelt :)
Må gjøre det enkelt her også. Har akkurat hatt omgangssyke, så har ikke spist middag siden fredag. Tenkte jeg skulle prøve meg igjen i dag:)
Uff så trøttende med omgangssyken. Sikkert greit å ta noe lett da, noen planer hva det blir til middag der?

Uff så trøttende med omgangssyken. Sikkert greit å ta noe lett da, noen planer hva det blir til middag der?
Ja, veldig kjedelig:(
Må tenke litt på de andre også, så tror det blir spaghetti og kjøttdeig. Så får vi se hva jeg får i meg:p

Back
Topp