Enkelt og godt det daLurer på å gjøre det veldig lettvindt idag med suppe...tomatsuppe m/pasta og egg kanskje..
Hvis ikke så får sambo bestemmehelt tom for idéer ellers hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enkelt og godt det daLurer på å gjøre det veldig lettvindt idag med suppe...tomatsuppe m/pasta og egg kanskje..
Hvis ikke så får sambo bestemmehelt tom for idéer ellers hehe
Nei han bor jo der han også så da må han vaske klærDet er i så tilfelle en ganske snill mann![]()
Det gjør jeg vel ikkeAt du skravler mye![]()
Det var det jeg tenkte.. Orker ikke så mye pga denne hekkans kvalmenEnkelt og godt det da![]()
JaVar dere fornøyd med forrige uke?![]()
Det er mye enklere med mobil enn data jaDa får jeg bare prøve følge med på samtalene her inne, sette på varsel på mobil og skravle så ofte jeg kan
Jeg syns det er enklere å skrive fra mobil enn fra dataen jeg.. Sitter ved laptopen nå.. Syns ikke akkurat ting går noe raskere her...Det eneste problemet med å bruke mobilen er at batteriet går veldig fort.. Veldig dumt når jeg er ute å farter
![]()
Jeg vil også ha vårDeprimerende ikke sant?? Jeg vil ha VÅR!!!
Det har jeg jaGod morgen Kengu
Sovet godt i natt?
Hvordan ser dagen din ut i dag?![]()
Da er det greit med noe enkeltDet var det jeg tenkte.. Orker ikke så mye pga denne hekkans kvalmen![]()
Ha ha det der må diskuteres kjenner jegDet er sjelden jeg tar feil altså![]()
Ja du har vel det![]()
Jeg venter med vår til etter påskeJeg vil også ha vår
Men hvorfor i all verden sommerdekk på denne tiden av året?Liker ikke denne snøen!
Skulle stikke en tur på butikken idag raskt men bilen som står her er med sommerdekk.. Så får vente til sambo kommer hjem![]()
Men det går vel fortLille J satt seg opp selv istad
Å vi skal ut snart, har jeg spist frokost eller sminka meg? Nope![]()
Du er ok på toppen nå kjæreToppen er Kengu sin
Jeg blir jo snart borte en uke!![]()
Uff så trøttende med omgangssyken. Sikkert greit å ta noe lett da, noen planer hva det blir til middag der?Da er det greit med noe enkelt
Må gjøre det enkelt her også. Har akkurat hatt omgangssyke, så har ikke spist middag siden fredag. Tenkte jeg skulle prøve meg igjen i dag![]()
Ha ha klart hun skal detDu skal vel være her da også?
Når reiser dere?
Ja, veldig kjedeligUff så trøttende med omgangssyken. Sikkert greit å ta noe lett da, noen planer hva det blir til middag der?
Blir vel ikke like mye daHa ha klart hun skal det