Mannen som lager?Har ikke tenkt på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen som lager?Har ikke tenkt på det
Vi får seMen sikkert en del likevel
Nja litt usikker på den derHeller snart i mål![]()
![]()
Mulig får høre med hanMannen som lager?
Det gjør viFår snø på fjellet uansett..
Mye jobbing fremover?Nja litt usikker på den der
Takk for detFøler med deg
Samme som herLurer på hvor våren ble avher snør det jammen meg og legger seg også
![]()
Se der, du finner jo løsninger på alt!Ja det kan bli litt fult i tarmen hans damen hu har jo telefon så hu kan jo ringe noen så de kan komme å skifte bæsjebleie da
![]()
Har aldri hvert noe problem førGreit vi er tidlig i mnd da, bare å slenge seg på![]()

hehe. det er i orden i løpet av kvelden. Må bare på idettskolen med Vesla førstHehe nei, bare å begynne det![]()
! nei! har du hørt sånt tull!!!!Men det går jo ikke an kjære deg
Du får satse på at det er like full futt ikveld som igår kveldHar aldri hvert noe problem før![]()
hehe. det er i orden i løpet av kvelden. Må bare på idettskolen med Vesla først
! nei! har du hørt sånt tull!!!!
Tro meg.. det er ikke noe pes..Du får satse på at det er like full futt ikveld som igår kveld![]()
Så bra daIkke kommet noe idagtusen takk
![]()
Mange som ikke er aktive med andre ord..Har seriøst brukt evigheter på å rydde opp i tilgangslista på skjult forum i dag
Halverte lista i dag![]()
Er det ikke grusomt?!Næmmen hva fasan?? Det var VÅR da jeg stod opp..nå er det plutselig hvitt og julestemning utefy..
Oi, ja det er nok ikke så trygtLiker ikke denne snøen!
Skulle stikke en tur på butikken idag raskt men bilen som står her er med sommerdekk.. Så får vente til sambo kommer hjem![]()
Så artigDet var supergøy
Fikk se han under vann da han dykka idag![]()
jepp... de fleste har ikke hvert aktive siden 2015.Mange som ikke er aktive med andre ord..