Skravletråd Mars!

Men hvorfor i all verden sommerdekk på denne tiden av året?
Vi bruker ikke bilen ;-) den ble kjøpt til jeg øvelsekjøre i og bruke etter å ha fått lappen.. Noe som jeg aldri klarer tydeligvis :-P
Prøver å få solgt bilen og blir den ikke solgt snart må den knoksen, altfor mye som må fikses på den.

Spagetti er godt da :-) bare husk p ikke hiv innpå så går nok det greit.
Håper formen er bedre :-)
Skal ta det rolig, ellers blir jeg fort kvalm :/
Satser på at formen snart er på topp igjen:)

Vi bruker ikke bilen ;-) den ble kjøpt til jeg øvelsekjøre i og bruke etter å ha fått lappen.. Noe som jeg aldri klarer tydeligvis :-P
Prøver å få solgt bilen og blir den ikke solgt snart må den knoksen, altfor mye som må fikses på den.
Men da er det ikke sommerdekk eller snø som er problemet, men manglende sertifikat?

Men da er det ikke sommerdekk eller snø som er problemet, men manglende sertifikat?
Joda, men 3 min til butikken. Har alt unntatt oppkjøring og kan å kjøre. skulle kjøpe temperaturmåler til kiden og med morgenkvalme og bekkenløsning klarer jeg ikke gå.

Lurer på å gjøre det veldig lettvindt idag med suppe...tomatsuppe m/pasta og egg kanskje..
Hvis ikke så får sambo bestemme :-P helt tom for idéer ellers hehe
Lurer på det samme her, for det innebærer at jeg slipper å på butikken, å det er jeg ikke helt lysten på kjenner jeg :p

Seriøst det har hvert lite skravling på meg siden Mars startet.. ligger ikke på topp 100 lista en gang :P

Back
Topp