Ha en flott dag du ogNei damer. Tror jeg logger av og ser om jeg får gjort noe "fornuftig"
Ha en fin fin dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott dag du ogNei damer. Tror jeg logger av og ser om jeg får gjort noe "fornuftig"
Ha en fin fin dag![]()
Sier du det? Sover dere noen gangHihi. Går ikke ann å ta pause herifra![]()
Taster i søvneSier du det? Sover dere noen gang![]()
Kos dere når dere drar på babysvømmingEndelig sovna mini
Da får han seg ihvertfall en liten dupp før babysvømming![]()
Kos dere på babybesøkNei! Nå får jeg vekke lille J å komme oss avgårde. Vi skal på babydate med en fra termingruppa her![]()
Jepp . Det er detJa er i grunn det
Er i skritt gåing alleredeLykke til i skrittjakten
Jeg har omtrent gitt opp å være på face lol særlig når jeg skal prøve å holde tritt med dere jenteneDet må du ikke gjørenoen skravler for mye
Var litt...kryptiskHe he forstår at du ikke gjorde det ja
Kurs nåTrilleturenn du?
Ha han oppreist til det er sovetid ?Arg hvordan få mini til å synes det er greit å sovne i vogn igjen? Bare hyl og sutring og skal absolutt ikke ligge. Seng er nytteløst, der bare herjer han og nekter å sove
Helt enigJeg oooog! Vil slippe å fryse mer![]()
SjokoladekakeHvilke kaker lager du?
Da ender med å ikke sove i det hele tatt til kvelden og blir overtrøtt så det holder og da blir det ihvertfall hylingHa han oppreist til det er sovetid ?
Som nybakt mor har jeg mye å lære skjønner jeg hahahTaster i søvne![]()
Bra det daJa :/ nå er det 10 år siden jeg hadde sånn sikkelig influensa![]()
JaHva pokker? Helt plutselig? Åssen er formen nå?♡
Kos dere på svømmingEndelig sovna mini
Da får han seg ihvertfall en liten dupp før babysvømming![]()
Nyt bitene med god samvittighetHaha, det har jeg ikke tenkt på![]()
Jeg har fri tilgang på kjøleskapet vårt heldigvis, men tenk om det ikke er like godt om noen mnd![]()
Får nyte det nå da,skal lage meg et glass vann med isbiter også skal jeg spise en sjokolade bit også![]()
Hadde til litt over midt på ryggen. Nå hviler det på skuldra.Hvor langt har du nå?