Er litt bedre nå, men fryktelig svimmelÅ nei uff da. God bedring til hodet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt bedre nå, men fryktelig svimmelÅ nei uff da. God bedring til hodet
Funka! Ååh de hadde mye fint! Likte heldressene!Funka her da ihvertfall![]()
Hvor langt har du nå?Blir hvertfall kortere hår![]()
Det er vi 2 omDa bør man også gå med en ekstra lader i lommen.. Etter at jeg begynte skravle inne på bv har jeg aldri batteri på telefonen.. Haha![]()
Bukser i 68 passer flott. Men ingen overdelerJa, er nok det da![]()
24t?? Da har du det leeenge kontra megEr det derfor mobilen går tom på under 24 t?![]()
Ja :/ nå er det 10 år siden jeg hadde sånn sikkelig influensaKjipt når det blir sånn :/
Herregud husker sist jeg hadde influensa det er faktisk 2 år siden, nå er jeg nesten glad hver gang jeg bare blir forkjøla og Ikke får influensadet var hardt.
God morgen flotte du !glemt å si god morgen!!!
GOD MORGEN ALLE FLOTTE DAMER![]()
Har bestilt den. Men virker som leveransen er forsinket :/Lurer på hvor våren ble avher snør det jammen meg og legger seg også
![]()
Hva pokker? Helt plutselig? Åssen er formen nå?♡Hehe det er bra, jeg fikk plutselig feber kastet på meg når jeg pussa tennene i gårpå tide og ta det ltt med ro da sikkert. ..
En uke uten bæsj er vel i overkant![]()
TrilleturHva skal folket finne på i dag bortsett fra å skravle![]()
Flinke JLille J satt seg opp selv istad![]()
Å vi skal ut snart, har jeg spist frokost eller sminka meg? Nope![]()
Tydeligvis:-/. Jeg er jo så klar for vår nåHar bestilt den. Men virker som leveransen er forsinket :/
Jeg fikk mobil batteri så jeg kan lade hvor som helst aldri brukt den før jegDa bør man også gå med en ekstra lader i lommen.. Etter at jeg begynte skravle inne på bv har jeg aldri batteri på telefonen.. Haha![]()
Jeg oooog! Vil slippe å fryse merTydeligvis:-/. Jeg er jo så klar for vår nå![]()
Hihi. Skal prøveNå skal jeg snart kjøre tuppa i barnehagen, kan dere være så vennlig å roe tempoet mens jeg er vekk?haha
Hvilke kaker lager du?Første kake er i ovnen og det begynner å lukte skikkelig godt nå. Så får den avkjølt seg mens kake nr 2 er i ovnen og jeg lager pynten
![]()