ÅhSamme som lille U det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅhSamme som lille U det![]()
Ååh. Tipper dere gleder dereGod morgen alle sammen
Idag er det 1 uke til jeg og mannen drar alene på sydentur!! Lykke!!![]()
Later til å gå bra enda,sliten og forkjøla ja. Men ikke feber . Håper den holder seg unnaKrysser fingrene for det![]()
Vært forskjølse konstant etter influensa her. Håper det ikke blir noe mer hos degLater til å gå bra enda,sliten og forkjøla ja. Men ikke feber . Håper den holder seg unna
Influensa er det ikke,da er jeg døden nærVært forskjølse konstant etter influensa her. Håper det ikke blir noe mer hos deg![]()
Kjedelig :/ kroppen min klarer ikke ta seg opp etter influensaenInfluensa er det ikke,da er jeg døden nærmen jeg er nok forkjøla hadde feber i helgen også, så det er bare at det ikke vil slippe taket.. hadde jo en runde for 2 uker siden både jeg og tuppa også kom det tilbake rett før helga. Dritt.
He he det er halve natta detJoda, fra 2330-07
Ha en fin vakt på jobb!
Føler med degTakk, alt er greit bortsett fra tannlege!![]()
Jeg er 10 sider bakAlltid 2 sider bak nå![]()
Å nei uff da. God bedring til hodetLigge på et mørkt rom og håpe migrenen gir seg
Ja nå det blir ikke flere unger før jeg er i full jobbAha, sånn ja
Så kjipt da!
Haha. da sov du nok dyptSov som en Stein.tror jeg til og med snorka
![]()
![]()
Oj. Da var det nok inneværDet blåste noe helt sykt igår jaog sludda
![]()
Får se om det blir det. Er jo ikke sikkertBlir nok mye den tiden jeg er på jobb
5 km tenker jeg. Skal trille til sentrumHvor lang da?
Jupp. Gi det en ukeJa, kanskjeeller så var han bare utslitt.. Får se hvordan det går ikveld
![]()
Kjipt når det blir sånn :/Kjedelig :/ kroppen min klarer ikke ta seg opp etter influensaen
Han er 11,5 månederÅhhvor gammel er U blitt?
![]()
Setter du igang?Ja! Det må vi!![]()