Skravletråd Mars!

Brød er ikke så slager men spiste en skive og fikk hjelp av N :p må sette opp liste og bestille mat til i morgen. Da skal vi ha levering fra Kolonial igjen :)

Later til å gå bra enda,sliten og forkjøla ja. Men ikke feber . Håper den holder seg unna
Vært forskjølse konstant etter influensa her. Håper det ikke blir noe mer hos deg :)

Vært forskjølse konstant etter influensa her. Håper det ikke blir noe mer hos deg :)
Influensa er det ikke,da er jeg døden nær :p men jeg er nok forkjøla hadde feber i helgen også, så det er bare at det ikke vil slippe taket.. hadde jo en runde for 2 uker siden både jeg og tuppa også kom det tilbake rett før helga. Dritt.

Influensa er det ikke,da er jeg døden nær :p men jeg er nok forkjøla hadde feber i helgen også, så det er bare at det ikke vil slippe taket.. hadde jo en runde for 2 uker siden både jeg og tuppa også kom det tilbake rett før helga. Dritt.
Kjedelig :/ kroppen min klarer ikke ta seg opp etter influensaen

Kjedelig :/ kroppen min klarer ikke ta seg opp etter influensaen
Kjipt når det blir sånn :/
Herregud husker sist jeg hadde influensa det er faktisk 2 år siden, nå er jeg nesten glad hver gang jeg bare blir forkjøla og Ikke får influensa :p det var hardt.

Back
Topp