JaaOi, så flink hun er!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaOi, så flink hun er!!![]()
Mest sannsynlig ligger det en ADHD diagnose. Men de har allerede fått diagnose på språkvansker og tilknytningsavtaler. Og selvtillittsproblemer. Men heldigvis er mye kommet seg etter jeg gav skolen en real skrape.Godt å høre
Kan jeg spørre om hvorfor gutta følges opp? Har nemlig en time med ppt selv denne uka ift eldstemann![]()
Nei det nærmer seg!Skjønner den
Det er jo ikke lenge til![]()
Høres ut som et fornuftig og nyttig kurs i jobben dinJobber i Bhger ped leder så en viktig del av jobben vi skal ta opp på kurset
![]()
Hvis du lurer på noe kan du forresten bare sende en pmGodt å høre
Kan jeg spørre om hvorfor gutta følges opp? Har nemlig en time med ppt selv denne uka ift eldstemann![]()
Henger etter!!Der ser duklarer ikke holde følge. Hehehehe
Så fornuftig du er da!Nei damer. Tror jeg logger av og ser om jeg får gjort noe "fornuftig"
Ha en fin fin dag![]()
Og gikk glipp av all moroa?!Jeg la meg tidlig da![]()
Klokka 11. Så må begynne å kle på meg snart. Vi skravles om noen timerHaha!! Du assa![]()
Når er det du skal til frisøren?![]()
Takk for svarMest sannsynlig ligger det en ADHD diagnose. Men de har allerede fått diagnose på språkvansker og tilknytningsavtaler. Og selvtillittsproblemer. Men heldigvis er mye kommet seg etter jeg gav skolen en real skrape.
Problemet med å ha barn med ekstra utfordringer er at systemet ikke fungerer så foreldrene må gjennom en helvetes kamp for å få gjennom det barna har rett på
Jeg sender deg en pm i løpet av dagenHvis du lurer på noe kan du forresten bare sende en pmen veldig åpen som situasjonen til guttene, men kanskje ikke så greit for dem å gå i små detaljer på forum
![]()
![]()
Jepp. Men har mange gode folk i ryggen denne gangen, så satser på å slippe å se ungene ikke få den hjelpen de trenger en gang tilTakk for svar
Synd man må kjempe for sine rettigheter i slike situasjoner![]()
Og han bet ikke på?!Hoho, jeg har prøvd![]()
Så bra det ser ut til å ordne segJepp. Men har mange gode folk i ryggen denne gangen, så satser på å slippe å se ungene ikke få den hjelpen de trenger en gang til![]()
Hvis ikke hadde jeg ikke orket være her i dagOg gikk glipp av all moroa?!![]()
Godt poengHvis ikke hadde jeg ikke orket være her i dag![]()