Skravletråd Mars!

Godt å høre:)
Kan jeg spørre om hvorfor gutta følges opp? Har nemlig en time med ppt selv denne uka ift eldstemann:)
Mest sannsynlig ligger det en ADHD diagnose. Men de har allerede fått diagnose på språkvansker og tilknytningsavtaler. Og selvtillittsproblemer. Men heldigvis er mye kommet seg etter jeg gav skolen en real skrape.
Problemet med å ha barn med ekstra utfordringer er at systemet ikke fungerer så foreldrene må gjennom en helvetes kamp for å få gjennom det barna har rett på

Godt å høre:)
Kan jeg spørre om hvorfor gutta følges opp? Har nemlig en time med ppt selv denne uka ift eldstemann:)
Hvis du lurer på noe kan du forresten bare sende en pm :) en veldig åpen som situasjonen til guttene, men kanskje ikke så greit for dem å gå i små detaljer på forum ;) :)

Mest sannsynlig ligger det en ADHD diagnose. Men de har allerede fått diagnose på språkvansker og tilknytningsavtaler. Og selvtillittsproblemer. Men heldigvis er mye kommet seg etter jeg gav skolen en real skrape.
Problemet med å ha barn med ekstra utfordringer er at systemet ikke fungerer så foreldrene må gjennom en helvetes kamp for å få gjennom det barna har rett på
Takk for svar:)
Synd man må kjempe for sine rettigheter i slike situasjoner:(

Takk for svar:)
Synd man må kjempe for sine rettigheter i slike situasjoner:(
Jepp. Men har mange gode folk i ryggen denne gangen, så satser på å slippe å se ungene ikke få den hjelpen de trenger en gang til :)

Back
Topp