Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så er ikke bare min Tlf som plutselig ble fortere tom for strøm etter jeg lasta ned bv appenSamme her.. har med med sånn batteri-pakke i vesken uansett hvor jeg drar![]()
Gran canariaÅåå.. Så heldige dere er <3 Høres utrolig digg utHvor i syden skal dere?
Høres ut som en slitsom periode!Vært sykemeldt på grunn av kvalme og oppkast, så influensa, så fordi jeg trengte å sove heletidennå skal jeg omsider begynne å komme tilbake på jobb
![]()
Samme her.. har med med sånn batteri-pakke i vesken uansett hvor jeg drar![]()
Vært rimelig slitsomt ja, spesielt med to gutter som skal følges opp på skole, ppt, bup osv. Men er utrolig glad for at jeg er på bena igjenHøres ut som en slitsom periode!
Håper du snart er i bedre form!
Aldri hyggelig å være strengMåtte mase litt stengt på ungene for å få de ut døra i dag, det liker jeg ikke. Jeg må tidigere opp i morgen. Torsdag er uteskole, dvs kakao også.
Gran canaria
Første sydentur uten barn på meg og mannen![]()
Væske er selvsagtHehehar ikke noen si for meg hva de har vært i, men de må ha vært i noe veske ellers er det ikke like godt
![]()
Nå går det jo ikke fort?!Prøver, men det går jo så fort![]()
Håper du får skviset det innHar noen møter, men det skal gå greit
Ja er skikkelig deiligÅh, det høres deilig ut![]()
Det er detHøres ut som en herlig start på dagen![]()
Ja hadde gått rundt i ørska hadde jeg ikke fått meg noe søvnBra søvnen ble god etterhvert![]()
I går kveld gjorde detNå går det jo ikke fort?!![]()
Altså, nå står jeg på kjøkkenet med mobilen kobla til veggen.. BV er livet <3 haha! Godt mormora passer barnebarnet.Haha.. Du har samme problem du også? Enda er ikke jeg en av de som skravler mye her..BV sluker batteriet mitt
![]()
Hva baker du i dag?Første kake er i ovnen og det begynner å lukte skikkelig godt nå. Så får den avkjølt seg mens kake nr 2 er i ovnen og jeg lager pynten
![]()
Sjokoladekake til forening i kveldHva baker du i dag?
Altså, nå står jeg på kjøkkenet med mobilen kobla til veggen.. BV er livet <3 haha! Godt mormora passer barnebarnet.