Nei det er hvertfall helt sikkert at man ikke kanHihi. Går ikke ann å ta pause herifra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er hvertfall helt sikkert at man ikke kanHihi. Går ikke ann å ta pause herifra![]()
Ha ha for deg kanskjeHehe, neeeeei, det hadde jo vært så kooooos!haha
Åh, det høres deilig utDet er så koselig når mini om morgenen ligger og koser og gir meg klemmer❤❤❤. Nå ligger han godt inntil ansiktet mitt mens jeg sjekker bv❤❤
Har ikke tid til skravling noe annen plass enn herVii.. skravler bare her inne ?![]()
Nja. Hun går sykt mye på jobbEr ikke så mye foran deg da
Ja jeg har skjønt det, har en fordel derNja. Hun går sykt mye på jobb
Eg har troå, hu kan å skravle skal eg love deg :-D blir nok lite aktivitet her inne idag for hun ligger å leser over skulderen min nå...Ha ha kunne vært artig å sjekka om hu klarte det![]()
Ble 1700 før jeg gav megSom du går da
Veeeldig mammadaltKlart hun vil se deg![]()
Hva ble det til?Da er sambo stukket avgårde og mini kom inn i senga mi og sløver, hun hoster litt idag så vurderer nesten å la henne bli hjemme men vet ikke helt..
Den skjønte jeg ikkeMen kan meg for tidlig ser jeg![]()
Blir sjukedag her, hun hadde sikkert klart skole men greit å gi na en dag å samle seg litt på siden hu hoster slikHva ble det til?
Total forandring!Hurra! Mamma gav meg frisørtime i bursdagsgave. Hva skal jeg gjøre tru?
Trilltur og besøk av mammaHva er planene for dagen?
Var endel her og. Husker ikke hvor mange11 sider var det her etter jeg lan meg.
Var endel her og. Husker ikke hvor mange11 sider var det her etter jeg lan meg.
Her er det ikke kommer noe. Takk og lovÅ så mye snø som har kommet i natt da
Greit det ogspVeeeldig mammadalt![]()
Eller skumme igjennom alleMå jo være super leser for å hente seg inn på alle innleggeller sitte oppe i natt
![]()
Måtte måke bilen min den var full av snøHer er det ikke kommer noe. Takk og lov