Skravletråd Mars!

Bra du har hatt en fin dag:)
Trengte virkelig å prate med jm :) jeg har gått å gråti masse!
Ikke noen gravid jakke med for i butikken, så kjøpte litt større fleece. Holder ut den tiden som er kald da. Bare at bhg må snart vite at jeg er gravid. Og jeg liker ikke ped.leder

Ikke noen gravid jakke med for i butikken, så kjøpte litt større fleece. Holder ut den tiden som er kald da. Bare at bhg må snart vite at jeg er gravid. Og jeg liker ikke ped.leder
Hvorfor må de vite de?

<3 det er viktig å prate om ting hvertfall! Hvorfor må bhg vite det?

Ah! For en effektiv dag! Huset er ryddig og rent for første gang på lenge. Og jeg har vært i barnehagen og spist boller og hørt ordføreren lese bok :)

Skal si det skravles:-). Straffes å være på jobb tydeligvis :-P. Da har jeg laget pastasalat til forening i morgen, kake blir laget i morgen :-)

Var det ikke snø i april i fjor? Snøen hadde smelta og poff så kom det masse snø :p
Husker jeg var gravid i 6mnd å måtte måke snø :p det var tungt :o
Hmm.. jo kanskje..husker ikke helt. Men året før igjen mener jeg det var full vår og grilling på verandaen i april :D blir jo spennende å se hvordan det blir i år. Er vel best å instiøle seg på en mnd til med vinter :D

Hmm.. jo kanskje..husker ikke helt. Men året før igjen mener jeg det var full vår og grilling på verandaen i april :D blir jo spennende å se hvordan det blir i år. Er vel best å instiøle seg på en mnd til med vinter :D
Våren kommer i mai sier vi :p haha. Mars og april er sånne lure mnd :p

Ikke så fancy:P
Jøss, er de så strenge på det?:rolleyes:
De er kjempe strenge :o "det står i passforskriftene at man er plikta til å ta godt vare på passet sitt" sa damen.
Jeg kunne ikke dy meg med å si "men de forskriftene har man jo ikke når man ikke har pass" :p

Back
Topp