En sånn start som er vanligVi kan kalle det en god start på måneden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En sånn start som er vanligVi kan kalle det en god start på måneden.
Men du kan skravle på jobbJeg arbeider også da![]()
Er det.Deilig å være ferdig
Hva blir det til middag idag?
Men du titter jo innom ogsåJeg arbeider også da![]()
Trengte virkelig å prate med jmBra du har hatt en fin dag![]()
Hvorfor må de vite de?Trengte virkelig å prate med jmjeg har gått å gråti masse!
Ikke noen gravid jakke med for i butikken, så kjøpte litt større fleece. Holder ut den tiden som er kald da. Bare at bhg må snart vite at jeg er gravid. Og jeg liker ikke ped.leder
<3 det er viktig å prate om ting hvertfall! Hvorfor må bhg vite det?Trengte virkelig å prate med jmjeg har gått å gråti masse!
Ikke noen gravid jakke med for i butikken, så kjøpte litt større fleece. Holder ut den tiden som er kald da. Bare at bhg må snart vite at jeg er gravid. Og jeg liker ikke ped.leder
Åja, men da er jo ikke køen så langNeida, bare bak meg![]()
Ikke verst! Vært effektiv idag du.Ah! For en effektiv dag! Huset er ryddig og rent for første gang på lenge. Og jeg har vært i barnehagen og spist boller og hørt ordføreren lese bok![]()
Ja, uvanlig effektivIkke verst! Vært effektiv idag du.
Det beste er at jeg er hos mams og paps så jeg sitter på gullstol i hele dagHe he kos deg med besøk
Ja den gjør jammen meg det!! Rakk ikke skravle i februar jo. Selv ikke med den ekstra dagenTida flyyyr
Hvordan går det med deg??
Deilig at det går mot vår daHaha akuratt hva jeg tenkte i dag tidlig![]()
Hmm.. jo kanskje..husker ikke helt. Men året før igjen mener jeg det var full vår og grilling på verandaen i aprilVar det ikke snø i april i fjor? Snøen hadde smelta og poff så kom det masse snø
Husker jeg var gravid i 6mnd å måtte måke snødet var tungt
![]()
For meg som ikke jobber også.Som dere har skravlet i dag.
Umulig for oss hardt arbeidene å følge med jo![]()
Våren kommer i mai sier viHmm.. jo kanskje..husker ikke helt. Men året før igjen mener jeg det var full vår og grilling på verandaen i aprilblir jo spennende å se hvordan det blir i år. Er vel best å instiøle seg på en mnd til med vinter
![]()
De er kjempe strengeIkke så fancy
Jøss, er de så strenge på det?![]()
Jøss kommer ordfører å leser bok ogsåAh! For en effektiv dag! Huset er ryddig og rent for første gang på lenge. Og jeg har vært i barnehagen og spist boller og hørt ordføreren lese bok![]()