Her har mannen fri og det føles godt nå. Hele vinterferien gikk bort i sykdomNope har ikke det dessverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har mannen fri og det føles godt nå. Hele vinterferien gikk bort i sykdomNope har ikke det dessverre
Da blir du bare liggendeDet er bra :-D Kommer liksom ikke lengre haha
Da blir det nok godt med masse påskeferie.Her har mannen fri og det føles godt nå. Hele vinterferien gikk bort i sykdom![]()
Helt klartDa blir det nok godt med masse påskeferie.
Her jobber jeg tilogmed tirsdag og mannen onsdag..Helt klart![]()
Jeg leser faktisk, men ikke like flink til å kommentereIkke lenge til påske nei. Da har vi dåp, så jeg har litt å gjøre
En egen planleggingstråd på høytidsforumet under planleggingstråder, men der er det ingen som leser så den er mest for min egen del. For tilbakemeldinger må jeg derfor dele flere steder.
Den magen stresser ikke jeg så mye med heller. Det har bodd en baby inni der. Det blir nok bra til sluttDet er liksom det som er siden vi praktiserer ordinær barnedåp av babyer sånn ca tre mnd gamle, at da er det ikke så lenge siden man var gravid når man ønsker å skvise seg inn i bunaden sin.
Derav greit at mamma kan sy den ut, i alle fall.
Men løpe med vogn gidder jeg ikke. Jeg går en liten time. Med eller uten hund.
Jeg fullammer og pumper dessuten en gang om dagen til neo, og bedriver ikke skrive forsøk på å gå ned i vekt nå, nei. Og magen kommer til å bli flatere. Ikke flat, men fastere. Etterhvert
Vi bor på en 45 kvm leilighet! Det går greit! Men merker at vi gjerne skulle hatt mer plassSå digg å få mer plass! Skulle ønske vi kunne kjøpt ellerno, merker det kommer til å bli trangt når baby kommer![]()
Oj 45 kvadrat er ikke stortVi bor på en 45 kvm leilighet! Det går greit! Men merker at vi gjerne skulle hatt mer plassvi leier også, men håper vi får kjøpt noe til høsten
evnt at leie noe større
![]()
Så braTakk som spør
Er bra nå![]()
Vi har vel 70 kvm men to voksne, 8 åring og nå baby i juli.. Så strengt tatt så går det men kunne hatt større. Vi leier vi ogsåVi bor på en 45 kvm leilighet! Det går greit! Men merker at vi gjerne skulle hatt mer plassvi leier også, men håper vi får kjøpt noe til høsten
evnt at leie noe større
![]()
Hvor i England?
Jo byttet fra 15 mars til 29 mars så rett etter påske..Så bra
Når skal du trekke ut neste? For du skulle trekke en til ikke sant?![]()
Å jeg elsker LondonMest sannsynlig blir det London hvis vi reiser til England
Har dere planer for påsken?
Ja veldig glad for det!Utrolig glad på dine vegne for at du har fått delt tankene dineEr så utrolig godt å bli tatt på alvor og bli hørt av helsepersonell!
Hvordan er formen din nå?![]()
Ja det er helt utrolig. Bare vent til lekekjøkken og dukkevogn kommerDa har jeg klart å rydde litt, pluss laget ett nytt lekehjørne til lille Jherregud så mye leker 7mnd gammel baby kan ha
![]()
Haha akuratt hva jeg tenkte i dag tidligHei på dere! 1 mars allerede :O Hva skjer med tida???
Haha ååh jeg hadde ikke sånn lekekjøkken som barn så jeg har mast om at frøkna mi skal ha detJa det er helt utrolig. Bare vent til lekekjøkken og dukkevogn kommer![]()