Skravletråd Mars!

Ikke lenge til påske nei. Da har vi dåp, så jeg har litt å gjøre

En egen planleggingstråd på høytidsforumet under planleggingstråder, men der er det ingen som leser så den er mest for min egen del. For tilbakemeldinger må jeg derfor dele flere steder.
Jeg leser faktisk, men ikke like flink til å kommentere

Det er liksom det som er siden vi praktiserer ordinær barnedåp av babyer sånn ca tre mnd gamle, at da er det ikke så lenge siden man var gravid når man ønsker å skvise seg inn i bunaden sin.

Derav greit at mamma kan sy den ut, i alle fall.

Men løpe med vogn gidder jeg ikke. Jeg går en liten time. Med eller uten hund.
Jeg fullammer og pumper dessuten en gang om dagen til neo, og bedriver ikke skrive forsøk på å gå ned i vekt nå, nei. Og magen kommer til å bli flatere. Ikke flat, men fastere. Etterhvert
Den magen stresser ikke jeg så mye med heller. Det har bodd en baby inni der. Det blir nok bra til slutt:)

Så digg å få mer plass! Skulle ønske vi kunne kjøpt ellerno, merker det kommer til å bli trangt når baby kommer :-P
Vi bor på en 45 kvm leilighet! Det går greit! Men merker at vi gjerne skulle hatt mer plass :p vi leier også, men håper vi får kjøpt noe til høsten :) evnt at leie noe større :)

Vi bor på en 45 kvm leilighet! Det går greit! Men merker at vi gjerne skulle hatt mer plass :p vi leier også, men håper vi får kjøpt noe til høsten :) evnt at leie noe større :)
Vi har vel 70 kvm men to voksne, 8 åring og nå baby i juli.. Så strengt tatt så går det men kunne hatt større. Vi leier vi også :-)

Utrolig glad på dine vegne for at du har fått delt tankene dine❤️ Er så utrolig godt å bli tatt på alvor og bli hørt av helsepersonell!

Hvordan er formen din nå? :)
Ja veldig glad for det! ❤️
Den er så som så, men det er jo ikke noe farlig :)

Da har jeg klart å rydde litt, pluss laget ett nytt lekehjørne til lille J :) herregud så mye leker 7mnd gammel baby kan ha :o
Ja det er helt utrolig. Bare vent til lekekjøkken og dukkevogn kommer :p

Back
Topp