Ha en fin dag på jobbGod morgen
Jobb på meg etterhvert. Mannen og kengubarmet hjemme
Er de syke? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dag på jobbGod morgen
Jobb på meg etterhvert. Mannen og kengubarmet hjemme
Gratulerer med bryllupsdagenI dag har jeg og mannen bronsebryllupsdag ♡
Artig med shoppingJoda, vært på flisetitting, og kjøpt litt ull klær til barna så de har til neste sesong![]()
Au da?!De tok en skrapeprøve helt oppi livmora. Uten bedøvelse og at jeg visste hva de gjorde. Trodde det var enda en standard gyn. Blodtrykket gikk i kjellern, så likblek ut og svima av lett flere ganger. De måtte holde meg igjen så jeg ikke datt av stolen :/ det var rett og slett forferdelig og smertefullt
Det gjør det garantertTakk, håper det blir bra![]()
Godt å høreJoda gikk nå tålig greit![]()
Håper det ordner seg for dereGod bedring syke..
Har funnet ut mye i kveld innen saken jeg har styra mye med i kveld.. Og jeg tror vi skal klare å få omgjort hele driten.. Glad..
I barnehagen i dag kjefta jeg på ene Bhg ansatte fordi jeg ikke har fått et skjema vi skulle fylle ut. Noe som resulterte i at jeg ikke fikk levert innen fristen. Viste forøvrig heller ikke om noe frist iom jeg ikke hadde fått skjema.. I kveld kom jeg på en sak.. Jeg fikk utdelt et halvt(!!!) møtereferat sist uke. Og ped.leder var veldig ivrig på å fortelle meg viktigheten av å lese nøye.. Og tenkte jeg.. Vi hadde fått referatet på Mail også så forsto ikke helt den der... Men i kveld fant jeg ut av det.. Jeg bare må ha fått feil ark.. Iom Bhg tanta var så påståelig hun hadde delt det ut fordi hun hadde kryssa på lista si.. Har snakket med flere folk og ingen andre har
Mottatt referat per post/hyllepost.... Gaaaah liksom.. Men da kan jeg forstå den ansatte er frustrert.. Hun har jo delt ut.. Men ikke riktig papir.. Så da må jo hun å forstå min frustrasjon.. Vi har jo ikke mottatt det papiret de påstår vi har mottatt! Og jeg hsr sjekka arket flere ganger både forran og bak![]()
God morgenGod morgen. Her våknet mini kl 05.30. Aaaltfor tidlig. Gubben er heller ikke akkurat den som våkner og står opp med mini men idag etter å ha ligget en stund sto han nå opp med mini. Jeg ligger og drar meg enda men blir nok ikke mer søvn
Ja, jeg syns det er litt i tidligste laget. Men har vært sånn de siste ukene nå. Når den ene våkner så våkner fort den andre og. Bytter litt på hvem som våkner førstOh det var da tidlig
Jeppsi!Javar det du som sendte plussgradene ?
![]()
God morgen søte duGod morgen damer![]()
Imorgen forlater jeg paradisSnart hjemreise på deg
Vi reiser til TorreviejaHvor i Spania skal dere da?
Ja, alenetid er luksus![]()
God morgen?God morgen![]()
Her sovnet ikke jeg før sent og snuppa våknet 03:00 var våken noen timer, så vi sto opp for 10 min siden.
Skal levere i bhg, sove, ta litt husarbeid og ringe føden etter det![]()
GratulererI dag har jeg og mannen bronsebryllupsdag ♡