Skravletråd Mars!

Da må vi snart gjøre oss klar og ta turen ut her:)
Håper det ikke blir alt for mye regn i formiddag:p

I dag har jeg og mannen bronsebryllupsdag ♡

De tok en skrapeprøve helt oppi livmora. Uten bedøvelse og at jeg visste hva de gjorde. Trodde det var enda en standard gyn. Blodtrykket gikk i kjellern, så likblek ut og svima av lett flere ganger. De måtte holde meg igjen så jeg ikke datt av stolen :/ det var rett og slett forferdelig og smertefullt
Au da?!:eek: hva var poenget med det liksom? Skjønner godt du har skrekken da..:(

Tjohoo. Vi våkna rundt 5. Så la vi oss kl 7 igjen og sov heeeelt til 8:45 :o

Så da sier jeg god morgen. For dette ble en sabla fin morgen. Fikk tatt igjen litt søvn.

God bedring syke..

Har funnet ut mye i kveld innen saken jeg har styra mye med i kveld.. Og jeg tror vi skal klare å få omgjort hele driten.. Glad..

I barnehagen i dag kjefta jeg på ene Bhg ansatte fordi jeg ikke har fått et skjema vi skulle fylle ut. Noe som resulterte i at jeg ikke fikk levert innen fristen. Viste forøvrig heller ikke om noe frist iom jeg ikke hadde fått skjema.. I kveld kom jeg på en sak.. Jeg fikk utdelt et halvt(!!!) møtereferat sist uke. Og ped.leder var veldig ivrig på å fortelle meg viktigheten av å lese nøye.. Og tenkte jeg.. Vi hadde fått referatet på Mail også så forsto ikke helt den der... Men i kveld fant jeg ut av det.. Jeg bare må ha fått feil ark.. Iom Bhg tanta var så påståelig hun hadde delt det ut fordi hun hadde kryssa på lista si.. Har snakket med flere folk og ingen andre har
Mottatt referat per post/hyllepost.... Gaaaah liksom.. Men da kan jeg forstå den ansatte er frustrert.. Hun har jo delt ut.. Men ikke riktig papir.. Så da må jo hun å forstå min frustrasjon.. Vi har jo ikke mottatt det papiret de påstår vi har mottatt! Og jeg hsr sjekka arket flere ganger både forran og bak ;)
Håper det ordner seg for dere:)

God morgen :-). Her våknet mini kl 05.30. Aaaltfor tidlig. Gubben er heller ikke akkurat den som våkner og står opp med mini men idag etter å ha ligget en stund sto han nå opp med mini. Jeg ligger og drar meg enda men blir nok ikke mer søvn
God morgen:)
Godt du kan ligge å slappe av litt ihvertfall!

Oh det var da tidlig
Ja, jeg syns det er litt i tidligste laget. Men har vært sånn de siste ukene nå. Når den ene våkner så våkner fort den andre og. Bytter litt på hvem som våkner først :D Så kommer 6åringen inn i sengen til oss og koseprater med lillesøster ♡

God morgen :)
Her sovnet ikke jeg før sent og snuppa våknet 03:00 var våken noen timer, så vi sto opp for 10 min siden.
Skal levere i bhg, sove, ta litt husarbeid og ringe føden etter det :)

God "morgen" :D unger levert, vært på besøk hos farmor og Bessen og sitter nå å venter på fysio time :D god start på dagen :) hvordan har deres morgen vært? :)

God morgen :)
Her sovnet ikke jeg før sent og snuppa våknet 03:00 var våken noen timer, så vi sto opp for 10 min siden.
Skal levere i bhg, sove, ta litt husarbeid og ringe føden etter det :)
God morgen?
Hvordan går det med deg???? :)

Back
Topp