Skravletråd Mars!

Fikk ikke skravlet og ikke tatt husarbeid :p men i morgen soving, husarbeid, kose med familien min og så kan jeg skravle :) god natt :D
Mannen dro ut kun for å kjøpe pålegg til meg :D

Jeg må følge med på det :P
Hehe, jeg har kun sett første sesongen. Det er egentlig ikke helt min type underholdning, men nå er jo sykemeldt og har litt for mye tid på dagtid. Haha

God morgen :-). Her våknet mini kl 05.30. Aaaltfor tidlig. Gubben er heller ikke akkurat den som våkner og står opp med mini men idag etter å ha ligget en stund sto han nå opp med mini. Jeg ligger og drar meg enda men blir nok ikke mer søvn

Enda godt du har flyttet hjem og hsr henne nærmere ! Ta vare på deg selv, og be om hjelp!
Tenker på deg ! ♡
Ja. Var veldig glad for det igår. Og at det man mandag, så man faktisk fikk tak i gubben på jobb. Tirsdager til torsdager er han på linjen og jobber og da går det ikke å ringe han. Så hell i uhell :) takk♡

Godt at magesmertene er mye mindre idag. Fikk spist frokost både jeg og frøkna. Og nå leker hun på matta si. Dvs, henter alt ut av lekekassa og roter :p

God morgen :). Her våknet mini kl 05.30. Aaaltfor tidlig. Gubben er heller ikke akkurat den som våkner og står opp med mini men idag etter å ha ligget en stund sto han nå opp med mini. Jeg ligger og drar meg enda men blir nok ikke mer søvn
God morgen :)

Back
Topp