Ikke meg. Vurderte det. Får se om jeg ser det etterhvert. Er vel på tv playGod kveldfler som ser paradise ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke meg. Vurderte det. Får se om jeg ser det etterhvert. Er vel på tv playGod kveldfler som ser paradise ?
Jeg må følge med på detIkke meg. Vurderte det. Får se om jeg ser det etterhvert. Er vel på tv play
Sluttet 22.45 men gikk 22.30 siden vi var ferdige da og alarmtlf slo seg over til natt patruljen daLenge til du er ferdig for dagen?
Joda gikk nå tålig greitUsj...håper vakten gikk greit!![]()
Hehe, jeg har kun sett første sesongen. Det er egentlig ikke helt min type underholdning, men nå er jo sykemeldt og har litt for mye tid på dagtid. HahaJeg må følge med på det![]()
Hehe jeg har sett hver eneste episodeHehe, jeg har kun sett første sesongen. Det er egentlig ikke helt min type underholdning, men nå er jo sykemeldt og har litt for mye tid på dagtid. Haha
Ja. Var veldig glad for det igår. Og at det man mandag, så man faktisk fikk tak i gubben på jobb. Tirsdager til torsdager er han på linjen og jobber og da går det ikke å ringe han. Så hell i uhellEnda godt du har flyttet hjem og hsr henne nærmere ! Ta vare på deg selv, og be om hjelp!
Tenker på deg ! ♡
Snart hjemreise på degJa det var det![]()
Nope ukke jeg hvertfallGod kveldfler som ser paradise ?
Å ja det er ikke braVar bare sliten å irritabel i dag![]()
Fine var deDenne tror jeg . Bare 30×60 og mosaikk i dusjhjørne.
https://megaflis.no/cemento-cassero-bianco-30x30-1.html
Gikk vakten greit?Sluttet 22.45 men gikk 22.30 siden vi var ferdige da og alarmtlf slo seg over til natt patruljen da![]()
Ja gjorde det. Litt halsbrann og bekkenet som ikke likte helt at jeg var på jobb samt ett par kynnere men kom meg gjennom listen for kveldenGikk vakten greit?
God morgenGod morgen. Her våknet mini kl 05.30. Aaaltfor tidlig. Gubben er heller ikke akkurat den som våkner og står opp med mini men idag etter å ha ligget en stund sto han nå opp med mini. Jeg ligger og drar meg enda men blir nok ikke mer søvn