Skravletråd - mars 2021

Jeg merker også jeg er trøttere gjennom hele dagen, men ikke så trøtt som jeg forventet å bli. Men det kommer nok :D
Kan bli litt verre før det blir bedre igjen ja, var i hvertfall sånn sist husker jeg :)
Er formen bra ellers da? :)
 
Vi har faktisk vært litt dårlige til å ta vare på utstyret. Bilsetet har stått i garasjen og slått seg. Faderullan, skikkelig kjipt å måtte kjøpe nytt. Får se om det er noe å gjøre med det. Ellers venter vi 4.mann, så føler jo at ting er litt slitt også. Så det blir nok litt nytt her i gården da vi antok at vi var ferdige med barn.
Veldig rart å skulle venne seg til tanken på å begynne å kjøpe babyting igjen, men heldigvis er det jo noen mnd igjen. Har dere begynt å venne dere til tanken på at det kommer en baby om noen mnd?
 
Jeg har også blitt trøttere merker jeg. Er alene på ferie med min mor og våre tre barn, og har ikke fortalt noe. Så hun syns nok jeg er i slappeste laget. Har dere fått noen andre symptomer?
 
Kan bli litt verre før det blir bedre igjen ja, var i hvertfall sånn sist husker jeg :)
Er formen bra ellers da? :)
Ja den er det! Har de samme murringene og ømhet i puppene som jeg har hatt hele veien. Ellers er det mange ting som kommer og går, men ikke noe som plager meg :) er ikke noe kvalm! Din form da? :happy:
 
Jeg har også blitt trøttere merker jeg. Er alene på ferie med min mor og våre tre barn, og har ikke fortalt noe. Så hun syns nok jeg er i slappeste laget. Har dere fått noen andre symptomer?
Vanskelig å være "på" for tiden ja, så skjønner at det kan føles vanskelig å skjule det.. Her går det mest i å være trøtt, småkvalm, litt øm korsrygg. Fikk i oktober i fjor, så kjennes litt at korsryggen ikke har fått kommet seg helt i mellom. Ellers veldig lite symptomer her!
Kjenner du noe andre symptomer enda da? :)
 
Ja den er det! Har de samme murringene og ømhet i puppene som jeg har hatt hele veien. Ellers er det mange ting som kommer og går, men ikke noe som plager meg :) er ikke noe kvalm! Din form da? :happy:
Det er godt å høre :) formen er heldigvis ganske bra! Litt småkvalm, men langt fra så kvalm at jeg må kaste opp, så helt greit. Ellers bare litt øm korsrygg, men det er nok mest fordi at den ikke har fått kommet seg etter jeg fødte i oktober :) Så alt i alt ingenting å klage for syns jeg :) vi får satse på at vi får ha det sånn lenge enda :)
 
Trøtt ja! Var i Hunderfossen i dag, det gikk greit, rolig tempo og kontinuerlig spising :hilarious: Men i bilen hjem sleit jeg skikkelig med å holde meg våken! sovna med ungen rundt 20:30 og våkna igjen 00:30 :hilarious::hungover: Litt mat nå, så sove videre...
 
Ahh, våknet på hotell i dag og innser at jeg har planlagt litt dårlig. Jeg har spist opp frukten og nøttene mine, har bare sitron igjen :hilarious: Og pga korona så får vi ikke lov til å gå til frokost før booket tid klokken 8. Det er en hel halvtime til og jeg er kvaaalm. :wtf:

For å se på det positive så har jeg smørblide barn som synes en natt på hotell er et helt eventyr :D
 
Ahh, våknet på hotell i dag og innser at jeg har planlagt litt dårlig. Jeg har spist opp frukten og nøttene mine, har bare sitron igjen :hilarious: Og pga korona så får vi ikke lov til å gå til frokost før booket tid klokken 8. Det er en hel halvtime til og jeg er kvaaalm. :wtf:

For å se på det positive så har jeg smørblide barn som synes en natt på hotell er et helt eventyr :D

Det der brant jeg meg på også da vi var på hotell.. Ikke gøy.

Så bra at barna er i godt humør, det hjelper på det meste :happy:

Kos dere på tur :joyful:
 
Gjesp gjespersen her! 5+0 og helt innmari trøtt hele dagen :hilarious: Moro på ferietur med venner, si. Sovner før alle hver kveld, jaja.

Sier til meg selv at jeg ikke skal fokusere så mye på at jeg er gravid enda, og se hva som skjer. I tillegg teller jeg dager til jeg skal si det til sjefen, til jeg kanskje får mage, til alle begivenheter egentlig :angelic: I overkant glad i planlegging. Lalala.
 
Det er godt å høre :) formen er heldigvis ganske bra! Litt småkvalm, men langt fra så kvalm at jeg må kaste opp, så helt greit. Ellers bare litt øm korsrygg, men det er nok mest fordi at den ikke har fått kommet seg etter jeg fødte i oktober :) Så alt i alt ingenting å klage for syns jeg :) vi får satse på at vi får ha det sånn lenge enda :)
Krysser fingrene for det ja :) Når du sier det med korsrygg, så våkner jeg hver morgen av at jeg har vondt nederst i magen og ryggen. Det har jeg hatt helt siden jeg fant ut av graviditeten. Idag kjenner jeg ryggsmertene enda sitter i, men håper det roer seg snart. :)
 
Krysser fingrene for det ja :) Når du sier det med korsrygg, så våkner jeg hver morgen av at jeg har vondt nederst i magen og ryggen. Det har jeg hatt helt siden jeg fant ut av graviditeten. Idag kjenner jeg ryggsmertene enda sitter i, men håper det roer seg snart. :)
Får håpe det ikke setter seg!
Blir litt redd for bekkenløsning når jeg kjenner sånt :nailbiting:
 
Vi har tatt vare på alt fra han på 19 måneder, så vi trenger ikke store greier. Stellebordet har vi kastet nylig da, så det trenger vi :)
 
Ja håper jeg slipper unna med det! Er det arvelig? Mamma hadde det tror jeg :oops:
Tror det er litt større sjanse for å få det selv da ja, desverre :oops: Håper vi begge slipper unna!
 
Back
Topp