Kan bli litt verre før det blir bedre igjen ja, var i hvertfall sånn sist husker jegJeg merker også jeg er trøttere gjennom hele dagen, men ikke så trøtt som jeg forventet å bli. Men det kommer nok
Er formen bra ellers da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan bli litt verre før det blir bedre igjen ja, var i hvertfall sånn sist husker jegJeg merker også jeg er trøttere gjennom hele dagen, men ikke så trøtt som jeg forventet å bli. Men det kommer nok
Ja den er det! Har de samme murringene og ømhet i puppene som jeg har hatt hele veien. Ellers er det mange ting som kommer og går, men ikke noe som plager meg er ikke noe kvalm! Din form da?Kan bli litt verre før det blir bedre igjen ja, var i hvertfall sånn sist husker jeg
Er formen bra ellers da?
Vanskelig å være "på" for tiden ja, så skjønner at det kan føles vanskelig å skjule det.. Her går det mest i å være trøtt, småkvalm, litt øm korsrygg. Fikk i oktober i fjor, så kjennes litt at korsryggen ikke har fått kommet seg helt i mellom. Ellers veldig lite symptomer her!Jeg har også blitt trøttere merker jeg. Er alene på ferie med min mor og våre tre barn, og har ikke fortalt noe. Så hun syns nok jeg er i slappeste laget. Har dere fått noen andre symptomer?
Det er godt å høre formen er heldigvis ganske bra! Litt småkvalm, men langt fra så kvalm at jeg må kaste opp, så helt greit. Ellers bare litt øm korsrygg, men det er nok mest fordi at den ikke har fått kommet seg etter jeg fødte i oktober Så alt i alt ingenting å klage for syns jeg vi får satse på at vi får ha det sånn lenge endaJa den er det! Har de samme murringene og ømhet i puppene som jeg har hatt hele veien. Ellers er det mange ting som kommer og går, men ikke noe som plager meg er ikke noe kvalm! Din form da?
Ahh, våknet på hotell i dag og innser at jeg har planlagt litt dårlig. Jeg har spist opp frukten og nøttene mine, har bare sitron igjen Og pga korona så får vi ikke lov til å gå til frokost før booket tid klokken 8. Det er en hel halvtime til og jeg er kvaaalm.
For å se på det positive så har jeg smørblide barn som synes en natt på hotell er et helt eventyr
Takk for det! Nå har jeg spist og livet er bra igjenDet der brant jeg meg på også da vi var på hotell.. Ikke gøy.
Så bra at barna er i godt humør, det hjelper på det meste
Kos dere på tur
Krysser fingrene for det ja Når du sier det med korsrygg, så våkner jeg hver morgen av at jeg har vondt nederst i magen og ryggen. Det har jeg hatt helt siden jeg fant ut av graviditeten. Idag kjenner jeg ryggsmertene enda sitter i, men håper det roer seg snart.Det er godt å høre formen er heldigvis ganske bra! Litt småkvalm, men langt fra så kvalm at jeg må kaste opp, så helt greit. Ellers bare litt øm korsrygg, men det er nok mest fordi at den ikke har fått kommet seg etter jeg fødte i oktober Så alt i alt ingenting å klage for syns jeg vi får satse på at vi får ha det sånn lenge enda
Får håpe det ikke setter seg!Krysser fingrene for det ja Når du sier det med korsrygg, så våkner jeg hver morgen av at jeg har vondt nederst i magen og ryggen. Det har jeg hatt helt siden jeg fant ut av graviditeten. Idag kjenner jeg ryggsmertene enda sitter i, men håper det roer seg snart.
Ja håper jeg slipper unna med det! Er det arvelig? Mamma hadde det tror jegFår håpe det ikke setter seg!
Blir litt redd for bekkenløsning når jeg kjenner sånt
Tror det er litt større sjanse for å få det selv da ja, desverre Håper vi begge slipper unna!Ja håper jeg slipper unna med det! Er det arvelig? Mamma hadde det tror jeg