Veldig stas for guttaDet skjønner jeg ! Vi har det på hytta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig stas for guttaDet skjønner jeg ! Vi har det på hytta
Veldig artigFantastisk, det har jeg også lyst på![]()
God tur hjemPå vei til østlandet igjen
Tusen takkGratulerer Å myedeilig med sola men kunne ha levd uten den kalde vinden
![]()
Gratulerer med 2 år!God søndag og 1. MaiI dag har jeg og min kjære 2års dag
og her skinner sola!
![]()
Tusen takkGratulerer med 2 års dag
Deilig å sove litt lengeGod morgen (?)..!
Jeg var litt vel sen på å komme meg i seng, også drømte jeg noe spennende, så..god morgen.
Nå MÅ jeg komme meg ordentlig opp, for jeg kjenner at spilen på bhen er på vei ut![]()
Tusen takkGratulerer med 2 år![]()
Flink mannfolk du harNå er huset rent gubben har slått til mens jeg var ute. Tatt av seg både L og vaska huset![]()
Huff da, kanskje greit å se imorgen tidlig og eventuelt ringe lege for å få noe sterkereLitt bedre men fortsatt ganske vond. Swr betennelsen gqnske godt for å si det sånn
FysjHodepine from hell![]()
Da må du finne på noe!Sitter hjemme. Rastløs og vil gjøre noe xD
Haha, den prisen har jeg aldri tenkt påHei ja väl nå var det maj mndherligt . Älskar maj Mnd
![]()
Va gjør dere på ? Meg å mannen sitter å diskuterar vad ett kg sukker kostar på kiwi. Me blir ikkje enige. Noen som vet Va de kostar??
*stolt* han er kjempeflink når han for ånde. Over segFlink mannfolk du har![]()
Å jaJa sunne og ful av gode ting for kroppenfikk oppskrifta av desemberbaby15 *digger*
![]()
Det må ha vært diggTusen takkLitt sur vind her å, men sola varmet godt på trilleturen i dag
![]()
Sunne rug kakerHva slags kaker?![]()
Håper jeg ogsåNy måned, nye muligheter!
Bare håper sommeren kommer nå snart, eller hvertfall mer sommerlige temperaturer...
Ja er detÅh, gravid ting? Jeg er bløder og blør masse neseblod uansett, men det er ekstremt nå når jeg er gravid...