Litt av en morgen diskusjonHei ja väl nå var det maj mndherligt . Älskar maj Mnd
![]()
Va gjør dere på ? Meg å mannen sitter å diskuterar vad ett kg sukker kostar på kiwi. Me blir ikkje enige. Noen som vet Va de kostar??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt av en morgen diskusjonHei ja väl nå var det maj mndherligt . Älskar maj Mnd
![]()
Va gjør dere på ? Meg å mannen sitter å diskuterar vad ett kg sukker kostar på kiwi. Me blir ikkje enige. Noen som vet Va de kostar??
Jeg elsker våren!Ny måned, nye muligheter!
Bare håper sommeren kommer nå snart, eller hvertfall mer sommerlige temperaturer...
For en luksus!! Pass godt på han derNå er huset rent gubben har slått til mens jeg var ute. Tatt av seg både L og vaska huset![]()
Så det etterpå.Som jeg svarte Kengu:
Vet ikke helt, han sover nå.
Fikk vaksine på torsdag, så kan muligens også være den.
Er blid og fornøyd, bare veldig kosete og virker litt slapp
Nå ble jeg nysgjerrig her, hva gjettet dere prisen var?Takk
Lego e kjekt å bygga![]()
Lykke tidGruer meg til tannlegen i morgen![]()
Er ganske koselig, jaSå det etterpå.
Håper det er vaksinen som gjør det. Greit med en kosete baby om man har tid![]()
Hmm... Trodde ikke jeg var så langt unna deg, men definitivt ikke sol her. Ei heller nedbør da forsåvidt, så klager ikke. Eller klager uansett ikke på gråvær når vi må være inne.Her er det skinnende sol![]()
Jeg og virkelig ELSKER våren!! Mai er helt fantastisk. Juni/juli/august også forsåvidt. Men resten av månedene kunne vi hoppet over, hehe. Kanskje unntatt desemberJeg elsker våren!![]()
Veldig lite søvnUffda
Anspent deg noe veldig eller så?
Hun er ikke bedre og puster fort når hun liggerStakker, men virker hun bedre? Ikke vondt å puste?
He he kos deg med ryddinhUthvilt og klar til dagens gjøremål i alle fall! Nå MÅ jeg rydde litt, kjenner jeg. Har holdt hviledagen nok hellig for i dag![]()
Tusen takkGod morgen!
Usj.. Stakkar lillemasse god bedring til henne
![]()
Hvor var det du bodde igjen?Hmm... Trodde ikke jeg var så langt unna deg, men definitivt ikke sol her. Ei heller nedbør da forsåvidt, så klager ikke. Eller klager uansett ikke på gråvær når vi må være inne.
Tusen takkGod bedring til N
Jupp er oppe på fjellet nåSå brasatt kursen hjemover ennå? Det ble lang reise for deg.
Gratulerer med 2 årsdagGod søndag og 1. MaiI dag har jeg og min kjære 2års dag
og her skinner sola!
![]()