Skravletråd mai

God morgen.

Babyen er tett og øya ganske igjenklistret. Men ikke rød eller hoven. Så mistenker virus. Hun har sovet bedre enn forventet men ikke jeg. Flere ganger bråvåknet. Trodd st hun faller ut av senga. Hun er veldig blid da
Hoff stakker :( du får badda med varmt vann på øyet... Godt hun er blid da :) håper det fortsetter sånn og god bedring til henne!

God morgen!
Hva skal dere i dag da:)?
Morn!
Vi har min mor på besøk i helgen og idag må vi prøve å kom oss ut, det blåste så mye i går at jeg var ikke utenfor døra en gang :P
Idag har vi nå frør som skal såes :)
Enn dere? :)

Sjæl ass :o vi vurderer nesten å bytte tilbake til vinterdekk :p

Vært inne på tanken her også! Bare at de ligger på dekk hotell å kjedelig å betale for det igjen :P å så til sommerdekk igjen om en mnd kanskje ;)

Hei hei :-D

Ny tråd og greier:-D

Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.

Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra :-)

Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Høres ut som treff for mammaene og ikke barnene? ;)
Det må ha vært artig! Har dere mye kontakt fortsatt eller var det liksom en "engangs-ting"? :) håper dere hadde en fin kveld

Vært inne på tanken her også! Bare at de ligger på dekk hotell å kjedelig å betale for det igjen :P å så til sommerdekk igjen om en mnd kanskje ;)
Ja nei det blir for dumt! Vi må no bare håpe det snur meget raskt nå! Gi oss 20 grader og steikende sol :D

God morgen.

Babyen er tett og øya ganske igjenklistret. Men ikke rød eller hoven. Så mistenker virus. Hun har sovet bedre enn forventet men ikke jeg. Flere ganger bråvåknet. Trodd st hun faller ut av senga. Hun er veldig blid da
God morgen:)
Og god bedring til snuppa!

Tidlig ute du da skjønner jeg
Ja:) helgene fylles opp da har jeg bil tilgjengelig og jeg har stall foringen

Så er det godt å komme seg ut når gubben og L sover så mye de gjør på morgenen:)

Da er vi i mai tiden går fort lille L er 9 dager unna sin 4 mnd feiring. Tiden har gått fort. Vært på stallen og trent er hjemme nå og skal bake og spise frokost før det bærer ut igjen
Ha en super dag:D

Back
Topp