Ja men nå er det nære! Mai er jo like med vår og for 3 år siden hadde vi nærmere 30grader varmt i halve maiNå er jeg klar for vår asså! Skikkelig kjipt å våkne å se ut, å der står bilen full av is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men nå er det nære! Mai er jo like med vår og for 3 år siden hadde vi nærmere 30grader varmt i halve maiNå er jeg klar for vår asså! Skikkelig kjipt å våkne å se ut, å der står bilen full av is![]()
Hoff stakkerGod morgen.
Babyen er tett og øya ganske igjenklistret. Men ikke rød eller hoven. Så mistenker virus. Hun har sovet bedre enn forventet men ikke jeg. Flere ganger bråvåknet. Trodd st hun faller ut av senga. Hun er veldig blid da
Morn!God morgen!
Hva skal dere i dag da?
Uff da så kjipt
Hvor bor du ?
Sola titter frem her nå, så blir nok bedre om noen timer. Når den får varmet littÅhh kjipt!! Her er nydelig vær![]()
Sjæl assvi vurderer nesten å bytte tilbake til vinterdekk
![]()
Høres ut som treff for mammaene og ikke barnene?Hei hei :-D
Ny tråd og greier:-D
Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.
Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra![]()
Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Usj det var tidligAaaltfor tidlig morgen etter jobbhelg fredag og lørdag. Hun bestemte seg for å våkna 04:30 :O
Happy mai!Æææh vi er i mai joohar så mye å se fram til denne mnd
Vi stod opp 6! Værste er at jeg ikke er trøtt heller![]()
Ja nei det blir for dumt! Vi må no bare håpe det snur meget raskt nå! Gi oss 20 grader og steikende solVært inne på tanken her også! Bare at de ligger på dekk hotell å kjedelig å betale for det igjenå så til sommerdekk igjen om en mnd kanskje
![]()
God morgenGod morgen.
Babyen er tett og øya ganske igjenklistret. Men ikke rød eller hoven. Så mistenker virus. Hun har sovet bedre enn forventet men ikke jeg. Flere ganger bråvåknet. Trodd st hun faller ut av senga. Hun er veldig blid da
Veldig kjedeligNå er jeg klar for vår asså! Skikkelig kjipt å våkne å se ut, å der står bilen full av is![]()
God morgenGod morgen!
Hva skal dere i dag da?
JaTidlig ute du da skjønner jeg
Ha en super dagDa er vi i mai tiden går fort lille L er 9 dager unna sin 4 mnd feiring. Tiden har gått fort. Vært på stallen og trent er hjemme nå og skal bake og spise frokost før det bærer ut igjen
Ja vi har ønsket oss det lengeÅ så koselig med bålpanne
I like mådeHa en super dag![]()
Takk, det skal vi klareKos dere![]()
Thank uI like måde![]()
Går fort det ogsåHer er det 5 men før det skal vi i 3 konfirmasjoner