Skravletråd mai

Æææh vi er i mai joo :D har så mye å se fram til denne mnd :D

Vi stod opp 6! Værste er at jeg ikke er trøtt heller :o

God morgen.

Babyen er tett og øya ganske igjenklistret. Men ikke rød eller hoven. Så mistenker virus. Hun har sovet bedre enn forventet men ikke jeg. Flere ganger bråvåknet. Trodd st hun faller ut av senga. Hun er veldig blid da

Nå er jeg klar for vår asså! Skikkelig kjipt å våkne å se ut, å der står bilen full av is :(

Endelig mai! :) sitter klistret til skjermen, spennende film, men burde kommet meg i seng for lenge siden :p
Gleder meg til å stå opp, vil få gjort mest mulig i morgen, så burde virkelig få noen timer på øyet nå.
Har dere planer for 1. mai? Henger dere opp flagget?
Mai er en fin mnd:D
Vi skal på skogstur og senere i dag kjøpe soft is:D Dere da:)?

Hei hei :-D

Ny tråd og greier:-D

Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.

Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra :-)

Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Håper du koset deg masse:D

Endelig mai! :) sitter klistret til skjermen, spennende film, men burde kommet meg i seng for lenge siden :p
Gleder meg til å stå opp, vil få gjort mest mulig i morgen, så burde virkelig få noen timer på øyet nå.
Ingen store planer her:)
Fikk bålpanne igår så vi må vel prøve den:)

Hei hei :-D

Ny tråd og greier:-D

Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.

Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra :)

Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Høres ut som en fin kveld

Hva slags film så du?
Vi skal kjøre hjem vi...

Back
Topp