Skravletråd lag STJERNESKUDD

Jeg har to barn her som skulle vært i seng, og en mobil nesten uten strøm, kan du? Men jeg klarer ikke tran, men kan tvinge med piller under en viss mulighet for brekninger...
 
Hvordan skal vi gi beskjed? holder det her, eller pm?

må lagleder også være på plass før 20?
Lagleder bør jeg vite om på pm i løpet av morgendagen.

MEN det ser ut som at dere er mest gira på total endring på lagene?
Om det er tilfelle skal jeg få det i orden til neste uke igjen.
Om ingen her vil være lagleder så tar jeg ansvar for utregningen til stjerneskudd denne uken, også finner jeg ny leder når vi da skaper nye lag.

Hva synes dere? :)
 
Lagleder bør jeg vite om på pm i løpet av morgendagen.

MEN det ser ut som at dere er mest gira på total endring på lagene?
Om det er tilfelle skal jeg få det i orden til neste uke igjen.
Om ingen her vil være lagleder så tar jeg ansvar for utregningen til stjerneskudd denne uken, også finner jeg ny leder når vi da skaper nye lag.

Hva synes dere? :)

Hva vil gjør laglederen? :) er det mye jobb?
 
Nye lag har jeg ikke tenkt på engang, og regne poeng skal jeg kunne klare i ingen andre vil.

Men det et ca ingen aktivitet i denne tråden, så dette er ikke et aktivt lag, dessverre
 
Hva vil gjør laglederen? :) er det mye jobb?
Neida. Hver fredag innen 21.00 må lagleder sende dette til meg på pm:

*Samlet vekt forrige uke
*Samlet vekt denne uken
*Endring i prosent
*Hvem på laget som har gått ned mest og minst i prosent og hvor mye
*Om noen ikke har levert vekt

Lagleder har også ansvar for at utfordring legges ut til riktig tid når det er lagets tur (kan selvfølgelig gi oppgaven til en annen på laget, men leders ansvar å sørge for at noen får det gjort)

:)
 
Hehe, takk. Kunne ikke gjort det uten deg.
Så på nyhetene, og så at klokka var 1940, og tenkte bare "Shit! Utfordringa!" :p

Supert! Flott at dere var pålogget :eek: jeg var inne her litt over 7 og var så smått begynt å stresse litt, men da var ingen her :eek:
 
Takk for at du ordner opp pusemor :) Skulle gjerne bidratt mer i helgen, men er på ferie og begrenset med internett her. Men for å si i fra ang lagleder så kan ikke jeg for jeg jobber ofte til kl 9 på fredager, kan alltids hjelpe til de fredagene jeg har fri altså:) har vært "vikar" en gang før og vet at det er en overkommelig jobb til den som har mulighet:)
Også må vi alle bli flinkere til å backe opp hverandre og spre positivitet her i laget:) Vi er 7 stk og hvis alle titter innom i løpet av uken og om ikke annet trykker liker eller kommenterer noe så hjelper det på:) Jeg lover å skjerpe meg selv;-)
 
Vi kunne vært flinkere på det, ja
 
Er ønsket deres at det skal lages helt nye lag? :)
 
Vi kan jo prøve å bli flinkere å være aktiv i denne tråden i uken som kommer også ser vi på torsdag? :) har noen meldt seg til lagleder?
 
Vi kan jo prøve å bli flinkere å være aktiv i denne tråden i uken som kommer også ser vi på torsdag? :) har noen meldt seg til lagleder?

Enig, jeg tenker t laget fungerer jo på et vis selv om vi ikke skravler så mye, men vi sliter når vi skal lage challenge da. Lagleder har vi vel ikke, men som sagt kan jeg alltids klare det selv om tiden er litt sånn midt i leggetiden og derfor ikke ideel (er et ikke fra vi har lvert inn innen 19, til det skal være videre 21?)
 
Virker jo som om det to andre lagene har den god skravletone, hverfall om en ser på antall sider.
Jeg er flexi.
Kan også være lagleder om det er behov.
 
Ja, de andre skravler mer, det er det ike tvil om. Jeg kan godt skravle mer her også jeg altså, nå i mars er jo overtiden over og jeg skravler mer, generelt sett. Men jeg har vel ikke egentlig sett sammenehngen mellom å skravle mest og å gå ned i vekt som noe nødvendighet. Dog antakelig bedre på challenge pga push. (Jeg trenger HEFRIG push på denne, jeg kan ikke FORDRA armøvelser, så denne utfordringen vår er en HEFTIG en for meg... Men jeg innså at det var bedre med denne enn den jeg hadde funnet, for selv om JEG trenger mageøvelsene mest, så er det enkelte som har babyer (min yngste er jo 4 år) og derved magemusker som ikke alltid er helt i vater etter fødsel og særlig ks)

Så press meg, minn meg på det, mas på meg, jeg trenger det, for dette har jeg ikke det minste lyst til
 
Back
Topp