Skravletråd lag STJERNESKUDD

Glemte og glemte.
Begynte å bli litt mye, så var deilig å "få trimma den litt" (haha).
Hadde 5 min på meg, så kopierte bare det vi hadde snakket om, og tenkte ikke på snop og grønnsaker.
Jeg har uansett kronisk snopfri og spiser 5-10 om dagen. :smiley-angelic002
Digger at vi ikke har den, for da ryker ikke hele uka på en dag, liksom
 
Trodde jeg var kvalm pga graviditeten, men er visst omgangsyke :/ vekta går ned, men går vel fort opp igjen når jeg blir frisk. Omgangssyke er bare noe av det værste!!
 
Trenger å vite hvem av dere som skal være lagleder! :)
 
Noen som melder seg? Hva er fristen denne må levere innen?
 
Hvordan står det til med dere? Jeg har fått pms-kiloen min, forventet mens i morgen, så det spørs om veiing fredag kan bli litt kjip...
 
Hvordan står det til med dere? Jeg har fått pms-kiloen min, forventet mens i morgen, så det spørs om veiing fredag kan bli litt kjip...
Her har jeg lagt på meg etter ferien og fikk mensen i går. Litt spent selv på fredag :rolleyes:
 
Har tatt av meg litt pga jeg har vært syk, men begynner å bli frisk nå. Redd vekta også går opp igjen då.
 
Her går det greit tror jeg :) spent på å se om jeg har gått ned på fredag :)
 
Hvordan står det til med dere? Jeg har fått pms-kiloen min, forventet mens i morgen, så det spørs om veiing fredag kan bli litt kjip...
Jeg gikk 15 000 skritt i går, og er oppe i 14 000 skritt akkurat nå. Godteri og brus er no show, tran taes hver dag, challengen pines igjennom hver dag, og fiskemiddag nr to tar jeg i morgen.:dance011
Så om dette ikke gir resultater, får jeg begynne å logge maten jeg spiser ellers.
 
Har alle husket å registrere vekt og utfordringspoeng nå da, sånn at vår nye lagleder kan rapportere det?
 
Har alle husket å registrere vekt og utfordringspoeng nå da, sånn at vår nye lagleder kan rapportere det?
3 stykk mangler utfordringspoeng
 
Dumt at vi mister folk på at de ikke registrerer vekt. Men hey, jeg røyk ikke denne uka heller, selv med min mens-kilo. Og helgas trøstespising hjelper ikke på, men fullt fokus igjen da neste uke (en bursdag på søndag, så sukkerfrittbonusen ryker, igjen, om den kommer med igjen som jeg regner med)

Jeg vet det er en del vann pga mens i dette her, så jeg depper ikke over midlertidig setback, men jobber videre med det langsiktige bildet. Jeg ER jo i det minste sunnere, og det var jo det som var målet mitt.
 
Dumt at vi mister folk på at de ikke registrerer vekt. Men hey, jeg røyk ikke denne uka heller, selv med min mens-kilo. Og helgas trøstespising hjelper ikke på, men fullt fokus igjen da neste uke (en bursdag på søndag, så sukkerfrittbonusen ryker, igjen, om den kommer med igjen som jeg regner med)

Jeg vet det er en del vann pga mens i dette her, så jeg depper ikke over midlertidig setback, men jobber videre med det langsiktige bildet. Jeg ER jo i det minste sunnere, og det var jo det som var målet mitt.
Får bonus selv om man spiser snop søndag ser det ut til ;)
 
Klar for en ny uke jenter? :)
Så godt som jeg klarer.

Gjorde challenge i går kveld, og satser på å følge den opp.

Snopefritt mandag - Torsdag skal jeg klare, tror jeg.

Og fisk i alle fall en gang.
 
Back
Topp