Skravletråd lag REGNBUE

Oi, den er lei!
Hva hvis du står med den friske foten på midten av vekten og rett og slett veier deg på et ben? Hvor lenge skal du gå med krykker og ikke belaste foten?
Kan belaste den på hælen etter hvert, så får bare se hvordan det går. Får prøve å gjøre det beste ut av det ;)
 
Jeg er klar! Kutta ut snop og sukker forrige uke, så denne uken er fokus mat og bevegelse, neste prøve å trene.. :) gruer meg til å trene.. Huff og huff.. :/
 
Skulle vi tatt en presentasjonsrunde på laget? Tenker at det kan være hyggelig siden vi kommer til å bli litt kjent fremover;)

Kan begynne jeg:)
Bor på østlandet med samboeren min i vårt eget hus. Vært sammen i 6 år nå i februar. Jeg er utdannet vernepleier og jobber i en bolig for funksjonshemede. Fikk vårt første barn nå i oktober, godgutten Adrian<3
 
Litt om meg:

27 år, bor i Bergen. Aleinemamma 100% til mine to fantastiske gutter. Snart 4 og snart 2 år :) eie huset vårt her vi bor :) er utdanna regnskapsfører og videre lønn-og personalarbeider. Men jobber mest med regnskap i min jobb no. Jobber bare 80% siden det e en del reisevei hver vei :)

Dette er vel min 4 runde på slankekrigen. Har vært krigleder er par av rundene og no degradert meg sjøl. Hihi. Og syns i grunn da e heilt fantastisk :) blei litt mye i høst med konstant syke barn, slankekrig og jobben å tenke på :) men no e vi ved friskt mot og klar til å brette opp armene :)
 
Bor i Harstad, studerer sisteåret på vernepleien, jobber 50% i en bolig for mennesker med multifunksjonshemninger. Er 33 år, samboer og har en sønn på 11 måneder :)
 
Jeg er 27 år og bor i Hedmark med samboer og en sønn på 4mnd. Er glad i å være ute å trille og trente mye før jeg ble gravid. Men er også alt for glad i godteri, mat og sofaen :p satser på å få et sunnere kosthold og komme i gang med styrketrening igjen med motivasjon fra alle dere :)
 
Blir spennende å bli bedre kjent med alle :D hvis dere lurer på noe ift krigen og slik er det bare å sende meg pm eller her inne :) så skal vi motivere hverandre gjennom hele krigen :D
 
Ååh jeg er så fysen, hele tiden! Går mye frukt i disse dager.
Må vel få lagd de barene, selvom jeg ikke hadde alle ingrediensene ;)
 
Sitter og venter på at bedøvelsen skal gå ut av foten, kan bevege tærne nå, så er vel ikke lenge til jeg får kjenne på smertene o_O gruer meg :p heldigvis fått litt narkotika av legen :p
 
Sitter og venter på at bedøvelsen skal gå ut av foten, kan bevege tærne nå, så er vel ikke lenge til jeg får kjenne på smertene o_O gruer meg :p heldigvis fått litt narkotika av legen :p

Off :( ka e da de har gjort?
 
Off :( ka e da de har gjort?
Jeg er operert for en hallux valgus (google is your friend). Fikk en lokalbedøvelse i går som slo ut hele foten fra kneet og ned, og den er snart ute av systemet virker det som. Så er litt spent på hva jeg har i vente :p
 
Får vel presentere meg jeg og :) Jeg er 26 år, bor litt nord for Bergen og ble mamma for første gang i november. Det ble en heftig vektoppgang da jeg gikk gravid, og selv om en del forsvant fort er det fortsatt mye jobb og gjøre. Dessverre har ammingen havarert, så jeg får ikke den ekstra forbrenningen, og planlegger derfor å prøve 5:2 dietten for å få fortgang på sakene. Så er det bare å håpe at viljestyrken holder ;)
 
Hei på dere! Gleder meg til å bli sunnere sammen med dere Sjokolade og sofaen er min største fiende.
Jeg kommer fra og bor i Telemark og har to jenter på 6 og 5 år. Jeg er og jobber som ernæringsfysiolog (jada, vi finnes også som sukkerslaver. Teori og praksis...) Spiller fotball på fritiden, men ellers brukes tiden mest med mine to snupper.
Akkurat nå forbereder jeg meg til tiden fremover. Lager brød uten fint mel (med allverdens frø, nøtter, grovt mel, tranebær osv), eplemos uten sukker og chiapudding. Jeg er superklar. Heia oss!
 
Har gjennomført dag tre med glans og kjenner at søtsuget blir mer og mer borte, og godt er det siden krigen starter om to dager! SÅÅÅ KLAR! :D Hehe!
 
Noen på laget som har prøvd 5:2 over tid med suksess? Har så lyst å forsøke, men vil vente til jeg er ferdig med amming
 
Noen på laget som har prøvd 5:2 over tid med suksess? Har så lyst å forsøke, men vil vente til jeg er ferdig med amming
Har ikke prøvd den, men vet med meg selv at jeg ikke hadde klart det:p Tror ikke det er så lurt å bruke den metoden når du ammer i allefall:)
 
Back
Topp