Skravletråd lag røde bær

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Da kommer det ny skravletråd for det nye laget :) skravle i vei damer ;)
 
Da har jeg sendt pm om å få festet de nye trådene ;)
 
OI! Jeg har skrevet feil vekt i veietråden, og så det ikke før nå.

Utregningen er rett altså, men hodet mitt har tenkt feil. Gammel vekt er i gammel veietråd. Rett vekt er i ny veietråd. Men som sagt er utregning fortsatt rett =)
 
OI! Jeg har skrevet feil vekt i veietråden, og så det ikke før nå.

Utregningen er rett altså, men hodet mitt har tenkt feil. Gammel vekt er i gammel veietråd. Rett vekt er i ny veietråd. Men som sagt er utregning fortsatt rett =)

HÆ? Jeg bruker ikke din utregning men tar det inn i regneark.. Så hva er ukens vekt?? Så får sende inn på nytt til Sara

Glem det - forsto det nå :) jeg har endret og sendt inn nytt resultat til krigleder nå :)
 
Last edited:
HÆ? Jeg bruker ikke din utregning men tar det inn i regneark.. Så hva er ukens vekt?? Så får sende inn på nytt til Sara

Glem det - forsto det nå :) jeg har endret og sendt inn nytt resultat til krigleder nå :)

Sånn ja. Ja, jeg har slitt med hjernetåke i dag. Glemte til og med vinen min på polet etter jeg hadde kjøpt den, og jeg var halvveis tilbake til polet da jeg oppdaget at bilen nesten var tom for strøm. Så beklager ekstraarbeidet =(
 
Sånn ja. Ja, jeg har slitt med hjernetåke i dag. Glemte til og med vinen min på polet etter jeg hadde kjøpt den, og jeg var halvveis tilbake til polet da jeg oppdaget at bilen nesten var tom for strøm. Så beklager ekstraarbeidet =(

hehe.... godt å høre at flere har sånne dager ;) neida, det gikk da kjapt å endre på ;) bare endret i regnearket jeg så fikk jeg alle tallene fiks ferdig ;)
 
Juhuuuu!! Kjempebra jobba jenter!! Vi vant uten tvil på alle hold i dag!!

Hva foreslår dere som utfordring denne gangen ?? ;)
 
Knallbra jobba damer!!!
 
Vel, trening, godisfri og 1/3 grønnsaker er jo flotte utfordringer som de fleste har sjans på, så de burde jo så absolutt få bli med.
Hva med husarbeid? Generelt husarbeid altså. F.eks. 1 time husarbeid hver dag, max 60 poeng, bonus for å gjøre det hver dag. Eventuelt 30 min, 60 er kanskje litt mye om alle skal ha sjans til å gjøre det?
Likte også sitronvann hver dag. Og meditasjon. Eventuelt noe styrke/aerobic?
Hva med å ha f.eks. 4 ting, der man får poeng for å gjøre f.eks. 3 ting hver dag? F.eks. sitronvann, husarbeid, meditasjon, styrke/aerobic. Velg 3 av de tingene, hver ting må gjøres hver dag for å få bonus?
 
Jeg sniker inn et lite forslag om tøying. Det har vi ikke hatt, men det er såååå deilig etterpå.
Jeg liker 1/3 grønnsaker.
Foreslår å være aktiv med "noe" minst en time om dagen.

Og kanskje et alternativ til "velg ditt og datt", der man har noe man gjør fast hver dag? Feks yoga, styrke e.l. Merker nemlig det ble skikkelig stress å planlegge denne uka, og hadde vært enklere om det var mer konkret som "i dag skal du gjøre dette og dette". Vanskelige å planlegge midt oppi eksamensstress og leilighetsjakt/budkrig.

Men når det er sagt elsker jeg "velg og vrak" utfordringene, så lenge jeg har tid til å tenke gjennom de =)
 
Hva med å finne noe styrke for bekken/dype mage? Alltid godt for oss damer det! Som challenge tenker jeg?! Jeg går mamma-mage kurs så kjører den mamma mage appen hver dag. men den koster penger, så om det går an å finne noe styrkeøvelser på nett eventuelt? Er noen med på det? 15 minutt hver dag med det f.eks.? Så kan man kjøre enten mamma mage appen, eller det alternative?
 
Jeg er med på alt og følger dere, kjør på med det dere ønsker :) jeg elsker å ha masse å velge i men skal på ferie om en uke og mageøvelser er sikkert smart
 
Jeg er veldig for husarbeid-challenger:D
 
husarbeid er bra. Om vi skal ha mage, må vi ha rygg også for at det ikke skal være ubalansert.
 
husarbeid er bra. Om vi skal ha mage, må vi ha rygg også for at det ikke skal være ubalansert.

hæ? ikke når man jobber med de dype magemusklene vel? Jeg går på mamma mage kurs som sagt og da er det ikke noe fokus på ryggøvelser, men på kjernemusklatur. Handler jo om å få "kontakt" med den dype magen som vi ofte mister kontakt med under et svangerskap og etter. Ikke sit ups og slike øvelser....
 
hæ? ikke når man jobber med de dype magemusklene vel? Jeg går på mamma mage kurs som sagt og da er det ikke noe fokus på ryggøvelser, men på kjernemusklatur. Handler jo om å få "kontakt" med den dype magen som vi ofte mister kontakt med under et svangerskap og etter. Ikke sit ups og slike øvelser....

Men rygg blir ofte glemt av, så det er bare positivt å ta med øvelser for rygg.
 
Men rygg blir ofte glemt av, så det er bare positivt å ta med øvelser for rygg.
Vil tro at øvelser for kjernemuskulaturen går på begge dele sånn egentlig,?
 
Jeg er enig i at vi bør ha med:
Vann, grønnsaker, snop, trening.

Som challenge syns jeg personlig det hadde vært veldig greit med øvelser for kjernemuskulaturen. Fikk beskjed av manuellterapeuten min på fredag om at jeg må jobbe med kjernemuskulaturen... Så det hadde vært helt supert.
 
Back
Topp