Skravletråd lag røde bær

Vil tro at øvelser for kjernemuskulaturen går på begge dele sånn egentlig,?
Men går det på øvre del av ryggen? Den blir nemlig ofte glemt ifølge fysioterapeuten min. Etter at jeg fikk øvelser av han så ble hodepinen borte.
 
Men går det på øvre del av ryggen? Den blir nemlig ofte glemt ifølge fysioterapeuten min. Etter at jeg fikk øvelser av han så ble hodepinen borte.
Det gjør det jo ikke, men det er vel heller ikke målet med å trene kjernemuskulaturen ;) man bør såklart trene der ogs, men forslaget mitt gikk jo konkret på mamma-magen og da menge jeg at øvelser i forhold til det godt kan stå alene uten ryggøvelser
 
Det gjør det jo ikke, men det er vel heller ikke målet med å trene kjernemuskulaturen ;) man bør såklart trene der ogs, men forslaget mitt gikk jo konkret på mamma-magen og da menge jeg at øvelser i forhold til det godt kan stå alene uten ryggøvelser
Men hvis det er kjernemuskulatur, så er jo ikke det for magen, da er det jo for alt. Men vet ikke helt hva du mener med mammamagen. Mener du da at dette skal være bra for gravide?
 
Men hvis det er kjernemuskulatur, så er jo ikke det for magen, da er det jo for alt. Men vet ikke helt hva du mener med mammamagen. Mener du da at dette skal være bra for gravide?

Mamma magen er de dype magemusklene som man aktiverer fra bekkenbunnen ;) Men det er jo uansett ikke aktuelt, så gidder ikke å diskutere det mer ;)
 
Vil noen "hoste" opp en challenge? så skal jeg poste utfordringen...
 
Jeg syns "mamma-mage" hørtes veldig bra ut jeg da! Er snart fire år siden jeg fødte, og PT'en min sier at jeg enda ikke har fått kjernemusklaturen min på plass etter fødsel. Og sterk kjernemusklatur er nå aktuelt selvom man ikke har født :)
 
Jeg syns "mamma-mage" hørtes veldig bra ut jeg da! Er snart fire år siden jeg fødte, og PT'en min sier at jeg enda ikke har fått kjernemusklaturen min på plass etter fødsel. Og sterk kjernemusklatur er nå aktuelt selvom man ikke har født :)

Problemet er bare at jeg ikke finner noe ferdig på nett , og rekker ikke å fikse det til kl 8. Så kanskje vi kan satse på å ha det neste gang eventuelt? Så kan jeg fikse det når jeg får tid (et program altså). Men vi må ha challenge til nå, og jeg skal starte legging av barn straks!! Og rekker ikke å få det ferdig før 8 hvos ikke det blir gjort straks....

Husarbeidschallenge da? I såfall må noen komme med noe snart.. Jeg har overtrøtt lita snuppe her så begrenset med kapasitet
 
her er teksten uten challemge. kan noen ta ansvar for å poste?? jeg har ikke tid før 8

Utfordring Uke 9




Her kommer utfordringen fra RØDE BÆR for Uke 9



Trening: 5 poeng for 5 min trening,maks 60 poeng per dag


Vann: 10 poeng for 1 liter, 25 poeng for 1,5 liter per dag, maks 25 poeng per dag


Snop: 25 poeng for snopefri dag


Grønnsaker: 25 poeng for 1/3 av tallerkenen dekkes med grønnsaker under middagen





Ukeschallenge





Bonus:


Tren minst 60 min hver dag og få 50 poeng i bonus


Drikk minst 1,5 liter per dag og få 50 i bonus


Hold deg snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus


Fyll middagsfatet med 1/3 grønnsaker hver dag og få 50 poeng i bonus


Alle melder seg på ved å kopiere malen under og fylle inn etter hvert. Den må være ferdig utfylt og utregnet med totalpoeng innen 1900 på fredag.


Lag:



SØNDAG


Trening:


Vann:


Snop:


Challenge:


Dagens total:



MANDAG


Trening:


Vann:


Snop:


Challenge:


Dagens total:



TIRSDAG


Trening:


Vann:


Snop:


Challenge:


Dagens total:



ONSDAG


Trening:


Vann


Snop:


Challenge:


Dagens total:



TORSDAG


Trening:


Vann


Snop:


Challenge:


Dagens total:



Totalt denne uken:


Bonus:


Totalt med bonus:
 
Last edited:
Jeg kom akkurat hjem, kan lage og poste nå.
 
Sånn ble det denne gangen. Men hva tenker dere om bonusen på challenge? Jeg skrev 50 poeng, men burde det være 100? Mtp. at det er hele 3 oppgaver som skal gjøres hver dag.
 
Hei =) I dag har jeg vært på eksamensforelesning, før jeg tok med laget jeg er trener for opp Stoltzekleiven. Kom hjem og fikk ungene i seng, så fikk ikke satt meg ned før nå.

Challengen er fin den=) Core muskulatur er jo kjempelurt, og det er alltid lurt å vedlikeholde dette. Krysser fingrene for at jeg er flinkere til å bli med challenge denne uka enn sist. Så har kroppen kødda seg og bestemt seg for å ha mens nå, men kanskje jeg rekker å bli ferdig med den til neste veiing. Krysser fingra for det =)
 
Unnskyld for at jeg ikke bidro med noe forslag til challenge denne uken. Jeg la meg på fredag og våknet i dag :eek: Har bare vært våken et par ganger i mellom hvor jeg har vært på do. Vet ikke hvordan jeg har klart det. Katten min var skikkelig masete da jeg våknet, og har gått tom for vann mens jeg har sovet. Så det var den lørdagen. Har gått ned i vekt da i alle fall :p
 
Jeg veide meg i dag. Med klær på, og rett etter mat og drikke, i tillegg til en annen vekt. Opp litt over 2 kg. Det blir spennende å se på fredag om jeg har gått ned i det hele tatt. Har en pauseuke denne uken. Ble så dårlig i forrige uke, skikkelig slapp og ekkel. Tull med syklus o.l. Det må mye mer til før fitbiten min registrerer at jeg har nådd mitt kalorimål enn før. Kom frem til at jeg ikke har fått i meg nok mat, så denne uken spiser jeg uten å veie og skrive opp det jeg spiser. I dag har formen endelig vært bedre, så jeg håper det går framover nå. Prøver å begrense meg litt bare. Jeg har nok pushet kroppen min for hardt uten å lytte til den. Jeg er forberedt på at jeg kan ryke på fredag. Tl nå har jeg gått ned hver uke, men det ser møkt ut denne uken.
Håper virkelig at vi er like flinke som forrige uke :D

Hvordan går det med dere? Er utfordringen ok?
 
Om det blir denne uka eller senere - vi vil nok få ansvar for utfordring flere ganger. Kanskje vi skal starte å tenke på den allerede så det ikke blir så hastverk?

Noen glupe ideer til ny utfordring??
 
Om det blir denne uka eller senere - vi vil nok få ansvar for utfordring flere ganger. Kanskje vi skal starte å tenke på den allerede så det ikke blir så hastverk?

Noen glupe ideer til ny utfordring??

Veldig lurt, så slipper vi det stresset!

Nå nærmer det seg jo sommer, så kanskje noe relatatert til dette? =)
Så liker jeg fortsatt velg og vrak utfordringene, men det må i så fall presiseres at de er faste, eller kan endres fra dag til dag =)
 
Veldig lurt, så slipper vi det stresset!

Nå nærmer det seg jo sommer, så kanskje noe relatatert til dette? =)
Så liker jeg fortsatt velg og vrak utfordringene, men det må i så fall presiseres at de er faste, eller kan endres fra dag til dag =)

Det står i utfordringen denne uken at man skal plukke 3 oppgaver som alle skal gjøres hver dag.
 
Det står i utfordringen denne uken at man skal plukke 3 oppgaver som alle skal gjøres hver dag.
Ja, men jeg var litt rask og leste det ikke sånn, selv om jeg har fulgt reglene ;-) Men var ikke bare meg som lurte heller, så derfor kunne det vært presisert litt bedre bare =)
 
Lykke til i morgen damer! MEget fraværende lagleder denne uka,men har hatt fullt opp med allt mulig!
I morgen (som alltid) så håper jeg folk leverer vekt så tidlig som mulig :)
 
Er ikke fornøyd med resultatet denne uka, men glad for at jeg ikke har gått opp mer. Har spist som vanlig, men vekta har stagnert, så det er litt kjedelig. Satser på en bedre uke neste uke =)
 
Jeg har dessverre sviktet ganske stort på utfordringene denne uken, jeg pleier å være bedre, men denne uken og de to kommende har jeg sommerferie så fokus blir litt andre steder. Har heldigvis gått ned i vekt, og håper å finne en vekt til neste fredag så jeg kan veie meg da også :)
 
Back
Topp