Skravletråd Lag Bringebær

Nå må alle huske å skrive inn tallene sine da! Fortsatt noen som mangler :)
 
Dette blir veldig spennende for min del. Mye utfordringer hver dag, og mange fristelser! Men det er vel ikke bare meg dette gjelder ;-)

Hvor i landet er det alle dere bor egentlig? Selv er jeg fra Nord Odal i Hedmark :)

Bor i trøndelag :)
 
Har dere lagleder?
Har alle husket å levere startvekt?

Sara - krigleder under opplæring
 
Har dere lagleder?
Har alle husket å levere startvekt?

Sara - krigleder under opplæring

Lagleder er vedfolner!
Ser ut som det kun er pulverheksa som ikke har skrevet inn hos oss
Hørt noe fra lagleder da?
 
Nei, men vet ikke om jeg skal det heller? Deres samlede vekt for dem som har levert og hvem som ikke har levert kanskje? Jeg har nemlig fått det fra en annen
 
Nei, men vet ikke om jeg skal det heller? Deres samlede vekt for dem som har levert og hvem som ikke har levert kanskje? Jeg har nemlig fått det fra en annen

hehe... ikke bare bare å sette seg inn i alt for deg heller vil jeg tro :p ser det kommer herifra straks ;)
 
Noen som har oversikt over hvor mye laget veier tilsammen? Ser de andre lagene har satt seg et felles mål, f.eks at laget til sammen skal gå ned 10 kg neste uke. Hadde det vært noe for oss? :)
 
Noen som har oversikt over hvor mye laget veier tilsammen? Ser de andre lagene har satt seg et felles mål, f.eks at laget til sammen skal gå ned 10 kg neste uke. Hadde det vært noe for oss? :)

kanskje lagleder har oversikt over samlet vekt?

har begge de andre lagene satt seg felles mål altså? det er jo stor forskjell på hvor mye vi har potensiale til å gå ned også tenker jeg.. Ser at tidligere krigleder har tatt slankeoperasjon, og da sier det seg jo selv at jeg ikke klarer å gå ned like mye i uka som hun... dette var altså bare ett eksempel på hvor ulike forutsetninger vi faktisk har
 
kanskje lagleder har oversikt over samlet vekt?

har begge de andre lagene satt seg felles mål altså? det er jo stor forskjell på hvor mye vi har potensiale til å gå ned også tenker jeg.. Ser at tidligere krigleder har tatt slankeoperasjon, og da sier det seg jo selv at jeg ikke klarer å gå ned like mye i uka som hun... dette var altså bare ett eksempel på hvor ulike forutsetninger vi faktisk har

Ja, det er helt klart, vi har alle ulike forutsetninger. Men tenker da at vi har et mål for gruppa som helhet. La oss si at vi har som mål å gå ned 7 kg. Da spiller det ingen rolle om jeg går ned 0,1 kg, og de resterende deltakerene går ned 6,9 kg til sammen, for vi har da nådd målet vårt på 7 kg. Betyr jo ingenting om vi klarer det eller ei, men bare som en morsom ekstra-utfordring :) Sånn tenker jeg da, men det er jo spørs om det er stemning for det eller ikke :)
 
Ja, det er helt klart, vi har alle ulike forutsetninger. Men tenker da at vi har et mål for gruppa som helhet. La oss si at vi har som mål å gå ned 7 kg. Da spiller det ingen rolle om jeg går ned 0,1 kg, og de resterende deltakerene går ned 6,9 kg til sammen, for vi har da nådd målet vårt på 7 kg. Betyr jo ingenting om vi klarer det eller ei, men bare som en morsom ekstra-utfordring :) Sånn tenker jeg da, men det er jo spørs om det er stemning for det eller ikke :)

Ja jeg var ikke negativ til det jeg altså. Men kjenner at det nok ikke motiverer meg veldig mye mer ;) Men vil gjerne høre hva de andre føler om det ;)
 
Et felles mål hadde vært supert. Da har jeg selv et mål jeg personlig kan nå samtidig som jeg hjelper gruppa med å gå ned flere kg samlet ☺
 
Jeg er med på et felles mål, men aner ikke hva det skal være?
 
Back
Topp