Skravletråd lag BLÅ

Har ikke sjekket. men har tr, så regner med litt opp.. også snakk om sjokoladelysten man får da... er egentlig ikke så glad i sjokolade meeen..
Ja, den sliter jeg også med. Konstant godtesjuk ved tr, og orker ikke tanken på sunn mat:(
 
Nei. Vil ha søt og salt.. å den godtelysten der er som en demon:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter!
Beklager lite engasjement denne uken, har ikke vært helt motivert, og litt sliten.
Var på ute på lørdag og ble frastjålet telefonen, så starten på uken var veldig klein. Jobbtelefon i tillegg, så har vært litt amputert på jobben. Fått telefon igjen nå, men motivasjonen mangler fremdeles.
Har gått ned biiiittelitt. Og jeg kjenner at denne uken er jeg fornøyd om jeg ikke går opp noe i vekt.

Utfordringen blir også dårlig.. Eller har jo spist frokost, drukket vann og ingen godis, men ikke noe 30DS. Min plan var å begynne med det 1.mars, så var litt uforberedt på å starte på søndag ;)
 
Hei jenter!
Beklager lite engasjement denne uken, har ikke vært helt motivert, og litt sliten.
Var på ute på lørdag og ble frastjålet telefonen, så starten på uken var veldig klein. Jobbtelefon i tillegg, så har vært litt amputert på jobben. Fått telefon igjen nå, men motivasjonen mangler fremdeles.
Har gått ned biiiittelitt. Og jeg kjenner at denne uken er jeg fornøyd om jeg ikke går opp noe i vekt.

Utfordringen blir også dårlig.. Eller har jo spist frokost, drukket vann og ingen godis, men ikke noe 30DS. Min plan var å begynne med det 1.mars, så var litt uforberedt på å starte på søndag ;)
Er nok tøft for mange av oss motivasjonsmessig denne uken... Får håpe vi går ned bittelitt alle sammen:)
 
TR er bæsj!!! Opp 0,8 kg denne uken, så da ryker jeg vel :( Vet ikke om jeg orker å være leder når det er så mange uker igjen hvis jeg ryker...
 
TR er bæsj!!! Opp 0,8 kg denne uken, så da ryker jeg vel :( Vet ikke om jeg orker å være leder når det er så mange uker igjen hvis jeg ryker...
Huff, krysser fingrene for at vi ikke blir det tapende laget!
Ble dårlig nedgang her, -0,1kg. Er skuffet selv om det egentlig var forventet etter en uke med bra nedgang pga spysjuka.
 
Huff, krysser fingrene for at vi ikke blir det tapende laget!
Ble dårlig nedgang her, -0,1kg. Er skuffet selv om det egentlig var forventet etter en uke med bra nedgang pga spysjuka.
Håper jeg også, men med så bra nedgang vi hadde nste uke blir det nok ikke det denne uken :(
 
Oj, jeg har helt glemt å registrere poeng på utfordringen! Beklager så mye! Hadde ikke blitt mange poengene da, men kjipt uansett. Syns det var litt kjipt med denne utfordringen at man bare fikk poeng for visse typer trening, har vært tre timer på treningssenteren uten å få poeng for det :/
 
Oj, jeg har helt glemt å registrere poeng på utfordringen! Beklager så mye! Hadde ikke blitt mange poengene da, men kjipt uansett. Syns det var litt kjipt med denne utfordringen at man bare fikk poeng for visse typer trening, har vært tre timer på treningssenteren uten å få poeng for det :/
Saltrening ville du jo fått for, men du trener kanskje på mølle ol på senteret?
 
Da er resultatet klart, jenter! Takk for meg og lykke til videre :)
 
Saltrening ville du jo fått for, men du trener kanskje på mølle ol på senteret?
Har ikke vært på noe saltrening nei, bare mølle og styrketrening.
Synd at du røyk idag, håper du gjør det bra i wildcard :) også er du selvsagt velkommen til å skravle her :)
 
hva er planen for å ikke bli dårligst denne uken da jenter?

for min del blir uka veldig utfordrende. jobb tirsdag og torsdag og haugevis med møter på kveldstid !
 
utfordrende for min del også, nattvakt mandag og tirsdag, tannlege onsdag.. å jobb torsdag og fredan.
 
Her må jeg komme i gang med treningen igjen, skal få kommet meg på trening i dag! Har tatt utfordringen da :)

Utrolig irriterende, for jeg får ikke til å logge på BV Forum appen, blir gal! Derfor jeg ikke får vært så aktiv her.
Ellers går det relativt OK, har litt mer motivasjon denne uken enn i forrige uke :)
 
Back
Topp