Skravletråd lag BLÅ

typisk.. det bruker å ta tid ja..
Mhm… Og når jeg endelig kom gjennom fikk jeg beskjed om at jeg hadde allerede betalt :p Så kom jeg på at jeg kanskje ikke har betalt det andre bladet mitt, der er jeg nå nr 8 i køen :p Blæh… Fikk sms fra svigermor at hun er 20 min unna, så jeg blir nok ikke ferdig med ryddingen uansett.. Får sette henne til å leke med ungene når hun kommer så jeg kan få ryddet litt og laget middag….
 
Mammahjertet er selvsagt unnskyldt, som har vært syk og alt, men jeg savner litt engasjement fra de andre som er på laget også...
Godt å høre at jeg er unnskyldt :) jeg er blitt syk igjen og ligger nå og spyr dor andre gang denne uka :( er ikke så ille nå lenger, men tør ikke å spise :/ har ikke matlyst heller, eneste jeg har lyst på er bigone, så blir nok det til kvelds...
Spent på resultatet ikveld, håper vi slipper å miste noen :)
 
Godt å høre at jeg er unnskyldt :) jeg er blitt syk igjen og ligger nå og spyr dor andre gang denne uka :( er ikke så ille nå lenger, men tør ikke å spise :/ har ikke matlyst heller, eneste jeg har lyst på er bigone, så blir nok det til kvelds...
Spent på resultatet ikveld, håper vi slipper å miste noen :)
Huff! Det er ikke mye gøy! Håper du blir bedre snart :)
 
Lite vektnedgang nok en gang :( tror jeg gikk ned så mye og raskt i høst at kroppen protesterer nå :( beklager for lav deltakelse på utfordringene! Er syk for tiden så får ikke trent mye og ikke utenfor hjemmets fire vegger, og har ikke klart å tenke på at jeg kunne bidratt med vann og null godis ;/ skal absolutt bidra neste uke dersom jeg henger med enda da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app



har du skrivd inn resultatet ditt denne uka? mulig jeg er blind
 
har du skrivd inn resultatet ditt denne uka? mulig jeg er blind

Herlighet! Glemte helt av det med OL-sermonien og sint guttunge her jeg!! :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Uff nå er jeg lei meg :( helt glemte å legge inn tall i dag. Dagen har gått i ett. Jaja sånn er det. Masse lykke til videre søtinger <3 så får jeg late som jeg er med og fortsette å veie meg hver fredag bare at jeg legger inn tall for meg selv og ikke her :)
 
Uff nå er jeg lei meg :( helt glemte å legge inn tall i dag. Dagen har gått i ett. Jaja sånn er det. Masse lykke til videre søtinger <3 så får jeg late som jeg er med og fortsette å veie meg hver fredag bare at jeg legger inn tall for meg selv og ikke her :)

Du er ikke alene ! :( Vi får jobbe på egenhånd å late som vi fremdeles er med ;p Lykke til til deg og alle de andre ! :)
 
Så leit, jenter! Holdt på å glemme meg jeg også! Har gått tur med hunden, og har svigermor på besøk, så jeg kom akkurat på at jeg ikke har fått ferdig resultatet enda… Får gjøre det i fulle farta :)
 
Da har jeg fått ut resultatet! Var selvfølgelig litt rot denne uken også, så det gikk ikke så fort som jeg hadde håpet :/
 
var sikker på jeg røyk denne uka jeg siden dere andre hadde så gode resultater ! jeg må bare beklage deltagelse her og på utfordringer. 3 unger med omgangssjuken har tappa meg helt ! men denne uken skal det bli full pott på utfodringen ! og jeg vil ned 1 kg !!


men trur kanskje det må lages litt enklere utfordringer jeg.. er jo bare surr !
 
var sikker på jeg røyk denne uka jeg siden dere andre hadde så gode resultater ! jeg må bare beklage deltagelse her og på utfordringer. 3 unger med omgangssjuken har tappa meg helt ! men denne uken skal det bli full pott på utfodringen ! og jeg vil ned 1 kg !!


men trur kanskje det må lages litt enklere utfordringer jeg.. er jo bare surr !
Ja, det er ytret ønske fra flere å ha enklere utfordringer med konkrete ting man skal gjøre:) Spent på hva det blir og om vi greier å få flere poeng. Blir ikke godisbonus på meg hvertfall. Ungen har bursdag på mandag:p
 
vi hadde en god nedgang til å være så få da :) skal i hvertfall være med på utfordringen denne gangen.

nå har jeg sendt mann og 2 av 3 unger på hytta.. så nå er det OL og strikking på mor :)
 
vi hadde en god nedgang til å være så få da :) skal i hvertfall være med på utfordringen denne gangen.

nå har jeg sendt mann og 2 av 3 unger på hytta.. så nå er det OL og strikking på mor :)
Har gått i OL og strikking her også i dag:) Jobb kl 15, så det blir nok fint lite annet i dag:)
 
bra med 3 medaljer innen klokka 12 da :) hva jobber du med ?
 
hva skal dere ha til middag i dag da jenter? her blir det bakt potet med paprikasmør, bacon, mais og ost :) skikkelig kaloribombe ! også litt smågodt til dessert :)
 
bra med 3 medaljer innen klokka 12 da :) hva jobber du med ?
Ja! Fantastisk! Jobber egentlig på kontor, men har tatt på meg ekstrajobb på pizzarestaurant for å tjene litt ekstra:)
 
Blir godis her i dag altså! Tror kaken til lillesøster sin 1-årsdag blir sinnsykt god!:p
 
Hvordan går det med dere?:)
Her har jeg faktisk god nedgang hittil, men er livredd for at det bare er ettervirkninger av spysjuka og at jeg plutselig fyker opp igjen.. Idag hadde vi forsinket morsdagsgeiring hos min mor så det ble en del kake. Men jeg har vært på trening idag da! :) var veiledningstime for å få satt opp treningsprogram :) usikker på om jeg er fornøyd med programmet men skal prøve det ut skikkelig imorgen så får vi se :)
 
Hvordan går det med dere?:)
Her har jeg faktisk god nedgang hittil, men er livredd for at det bare er ettervirkninger av spysjuka og at jeg plutselig fyker opp igjen.. Idag hadde vi forsinket morsdagsgeiring hos min mor så det ble en del kake. Men jeg har vært på trening idag da! :) var veiledningstime for å få satt opp treningsprogram :) usikker på om jeg er fornøyd med programmet men skal prøve det ut skikkelig imorgen så får vi se :)
Litt opp her, men har tr så det er sikkert derfor. Ikke fått trent siden søndag, så jeg håper på en økt når ungene har lagt seg i morgen. Vondt i halsen nå, da, så får se hvordan det blir.

Håper du blir fornøyd med programmet når du bare får prøvd det:)
 
Har ikke sjekket. men har tr, så regner med litt opp.. også snakk om sjokoladelysten man får da... er egentlig ikke så glad i sjokolade meeen..
 
Back
Topp