Skravletråd Juli

Den orginale liker jeg best, men liker også rømmegrøt [emoji38] godt med brunost i orginal grøt. Blir litt karamell lignende smak [emoji4][emoji1305]
Hva er original grøt???

Den vanlige [emoji23] risengrynsgrøt. Jeg kaller der for orgibal eller vanlig [emoji23]
Havregrøt serveres hundre ganger oftere enn risengrynsgrøt her i huset.

Havregrøt serveres hundre ganger oftere enn risengrynsgrøt her i huset.
Her også, men kaller fremdeles risensgrynsgrøt for original/vanlig :P

Nå er det god temperatur ute :D
Det ser ut til at det kan bli regn i morgen ut på dagen, så skal vi bade så må det bli fra morgenen av.

Nå er det god temperatur ute :D
Det ser ut til at det kan bli regn i morgen ut på dagen, så skal vi bade så må det bli fra morgenen av.
Syns det fremdeles er litt varmt, men når blir jeg mer og mer følsom for varmen ettersom jo mer trøtt jeg er.
Er 27-28 grader her nå.

Her om dagen ble det meldt masse regne lørdag-mandag, nå sier meldingen litt på søndag.
Håper det blir mye

Åhh, tenkte på riskrem nå [emoji23] liker ikke å være godizz syk [emoji85][emoji28]

Og jeg som prøver å ikke spise sjokko og godis generelt før helgen, men kom på att det er jo helg [emoji28] he he

Her også, men kaller fremdeles risensgrynsgrøt for original/vanlig :P
Jeg kaller risengrynsgrøt for grøt. Hadde aldri falt meg inn å kalle det vanlig grøt eller original grøt, det er det jo liksom ikke. Det er ikke noe som helt som tilsier at den er original? Men grøt, ja. Det er grøt. Skal jeg spesifisere hvilken, så risengrynsgrøt. Original sier meg ikke noe som helst i den retning.

Back
Topp