Hva er original grøt???Den orginale liker jeg best, men liker også rømmegrøt [emoji38] godt med brunost i orginal grøt. Blir litt karamell lignende smak [emoji4][emoji1305]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er original grøt???Den orginale liker jeg best, men liker også rømmegrøt [emoji38] godt med brunost i orginal grøt. Blir litt karamell lignende smak [emoji4][emoji1305]
Hmm. Finner vell ut av det vil jeg tro [emoji23]Ingen anelse[emoji85]
Ikke nakken som er vond , det som bar så rartDet er bra å høre at det går braHvis han fikk et skikkelig fall på nakken kan man nok kjenne det dagen etter også
![]()
Var det ikle nakken han falt med?? [emoji85]Ikke nakken som er vond , det som bar så rart
Han falt på den jo men ikke det han fikk vondtVar det ikle nakken han falt med?? [emoji85]
Den vanlige [emoji23] risengrynsgrøt. Jeg kaller der for orgibal eller vanlig [emoji23]Hva er original grøt???
Underlig [emoji85][emoji849]Han falt på den jo men ikke det han fikk vondt
Havregrøt serveres hundre ganger oftere enn risengrynsgrøt her i huset.Den vanlige [emoji23] risengrynsgrøt. Jeg kaller der for orgibal eller vanlig [emoji23]
Her også, men kaller fremdeles risensgrynsgrøt for original/vanligHavregrøt serveres hundre ganger oftere enn risengrynsgrøt her i huset.
Syns det fremdeles er litt varmt, men når blir jeg mer og mer følsom for varmen ettersom jo mer trøtt jeg er.Nå er det god temperatur ute
Det ser ut til at det kan bli regn i morgen ut på dagen, så skal vi bade så må det bli fra morgenen av.
Jupp men falt vel så hardt, er hvertfall ene armen/skulderen og foran det er vondtUnderlig [emoji85][emoji849]
Her serveres aldri havregrøtHavregrøt serveres hundre ganger oftere enn risengrynsgrøt her i huset.
Det er god, men kjenner det ikke er lunket heller [emoji28] her blåser det litt, men er fortsatt ikle lunketNå er det god temperatur ute
Det ser ut til at det kan bli regn i morgen ut på dagen, så skal vi bade så må det bli fra morgenen av.
Gikk vell ikke ut av ledd ? [emoji21]Jupp men falt vel så hardt, er hvertfall ene armen/skulderen og foran det er vondt
Jeg kaller risengrynsgrøt for grøt. Hadde aldri falt meg inn å kalle det vanlig grøt eller original grøt, det er det jo liksom ikke. Det er ikke noe som helt som tilsier at den er original? Men grøt, ja. Det er grøt. Skal jeg spesifisere hvilken, så risengrynsgrøt. Original sier meg ikke noe som helst i den retning.Her også, men kaller fremdeles risensgrynsgrøt for original/vanlig![]()
Ungene elsker det, særlig eldste så han spiser det ofte. Flere ganger i uka normalt settHer serveres aldri havregrøt
NopeGikk vell ikke ut av ledd ? [emoji21]