Skravletråd Juli

Ja. Jeg fikk jo rundt med en bmi på 17, 5-18 i mange år. Svært mange år. Til jeg begynte å få barn.

Jeg ønsker meg ikke tilbake dit, men å redusere litt burde jeg for jeg har ikke levevaner som harmonerer med min noe økte arvelige risiko for diabetes akkurat... Vekta peker oppover og jeg veier nå en kilo mer enn da jeg var høygravid med eldstemann og skulle ideelt sett hatt 5-6 kilo mindre.

Likevel skulle jeg nok klart meg uten å fryse

Et par kg ekstra er bedre enn et par for lite[emoji4]

Et par kg ekstra er bedre enn et par for lite[emoji4]
Joda. Men med min arvelige risiko for diebetes og blodtrykk så trenger jeg jo ikke spise helt idiotisk mye sukker, fett og salt (godteri og potetgull) da.

Å overse arvelige risikoer er ikke lurt. Min onkel døde av et hjerteinfarkt 52 år gammel. I morgen begraves min 50 år gamle fetter.

Mine risikoer er ikke så farlige. Og 63 kilo er ikke overvekt. Men jeg går bare oppover og det skyldes en kombinasjon av kosthold og fravær av mosjon.

Flere av dere som hatt sånn ubehag i nedre magedel som om det er en ala stølheltsfølelse ell hva man skal kalle det ?? [emoji849][emoji849]

Gjør vondt når jeg hoster eller snufser [emoji21]

Flere av dere som hatt sånn ubehag i nedre magedel som om det er en ala stølheltsfølelse ell hva man skal kalle det ?? [emoji849][emoji849]

Gjør vondt når jeg hoster eller snufser [emoji21]

Kun som gravid.

Det står 8 poser og en liten kurv oppe som alle er fulle av rene klær, og i tørketrommelen ligger det mer. Jeg er virkelig flink til å utsette klesvasken :P
Det går riktignok ikke sååååå mange klær i en pose da ^^
Jeg får se om jeg får lagt bort klær mens mannen er på jobb i morgen.

Om du ikke hadde El veldig tidlig da. Det skjer jo [emoji14]
Men det kan nok skje ellers og vil jeg tro :)
Ene bilde er fra i går og det andre fra i dag
5d4d50d83d60c31ab7162c4937d41258.jpg
i går

2a92cb69b69e9dda23f63973610e79e0.jpg
i dag

Det står 8 poser og en liten kurv oppe som alle er fulle av rene klær, og i tørketrommelen ligger det mer. Jeg er virkelig flink til å utsette klesvasken [emoji14]
Det går riktignok ikke sååååå mange klær i en pose da ^^
Jeg får se om jeg får lagt bort klær mens mannen er på jobb i morgen.
Greit å ha noe å gjøre om dagene [emoji38]

God morgen alle sammen
En ny varm sag venter men jeg slutter tidlig i dag så da kan jeg skyndte meg hjem å bade

Back
Topp