Skravletråd Juli

Jeg smelter! Men vi har hatt regn i dag, og egentlig litt regn hver dag den siste uken. Veldog bra. Det skal visst blir veldig varmt igjen neste uke.

Jeg vet ikke helt enda.

Du finner nok ut av det :)

Eller så får dere ha tv fri uke / de dagene som trengs for å pusse og male skapet igjen :)
Litt herlig når tv´n og duppe ditter ikke er på :D Selv om det er bare meg og samboer nå så er det faktisk herlig når ikke tv eller mobilen brukes og kan snakke med hverandre uten å bli forstyrret og ikke minst at man får oppmerksomheten til den andre når du snakker :hilarious: Men var ikke sånn at du MÅ gjøre det, var bare et forslag :hilarious:

Nå blir det kvelden her, måtte bare lese litt på fb og få litt underholdning fra wt innlegg...
Å shoppet litt klær til mannen så nå er det shoppestopp

Du finner nok ut av det :)

Eller så får dere ha tv fri uke / de dagene som trengs for å pusse og male skapet igjen :)
Litt herlig når tv´n og duppe ditter ikke er på :D Selv om det er bare meg og samboer nå så er det faktisk herlig når ikke tv eller mobilen brukes og kan snakke med hverandre uten å bli forstyrret og ikke minst at man får oppmerksomheten til den andre når du snakker :hilarious: Men var ikke sånn at du MÅ gjøre det, var bare et forslag :hilarious:

Det var et veldig godt forslag :)

Synes du er flink jeg[emoji16]
Et av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankene

Jeg kan klare dette.
Jeg er flink som tar grep.
Jeg fortjener et ryddig hjem og jeg skal få det.

Jobber jeg jevnlig med å tenke.

Og i går full pott på lista mi
4def26399b74af33a9d3a9950ab9a287.jpg

Det kan jo ha noe med saken å gjøre[emoji4] blir fort frossen om man er veldig tynn.
Ja. Jeg fikk jo rundt med en bmi på 17, 5-18 i mange år. Svært mange år. Til jeg begynte å få barn.

Jeg ønsker meg ikke tilbake dit, men å redusere litt burde jeg for jeg har ikke levevaner som harmonerer med min noe økte arvelige risiko for diabetes akkurat... Vekta peker oppover og jeg veier nå en kilo mer enn da jeg var høygravid med eldstemann og skulle ideelt sett hatt 5-6 kilo mindre.

Likevel skulle jeg nok klart meg uten å fryse

God m:) dårlig natt. Frøkna våknet for å tisse flere ganger. Hun drakk nok litt for mye i går kveld ,men så varmt så må jo få også

Et av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankene

Jeg kan klare dette.
Jeg er flink som tar grep.
Jeg fortjener et ryddig hjem og jeg skal få det.

Jobber jeg jevnlig med å tenke.

Og i går full pott på lista mi
4def26399b74af33a9d3a9950ab9a287.jpg
Flink du er

Eldste elsker minecraft! Hun får bare spille creative mode da, men det er gøy. Hun bygger et hus til hver av oss, og setter opp skilt med navnet til den av oss som bor der.

Back
Topp