Mens du pusser den opp?
Ah sånn ja. Nei det vet jeg ikke enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens du pusser den opp?
Har dere ikke noe som dere kan sette tv`n på imens du/dere maler det skapet?![]()
Jeg vet ikke helt enda.
Men var ikke sånn at du MÅ gjøre det, var bare et forslag 
Du finner nok ut av det
Eller så får dere ha tv fri uke / de dagene som trengs for å pusse og male skapet igjen
Litt herlig når tv´n og duppe ditter ikke er påSelv om det er bare meg og samboer nå så er det faktisk herlig når ikke tv eller mobilen brukes og kan snakke med hverandre uten å bli forstyrret og ikke minst at man får oppmerksomheten til den andre når du snakker
Men var ikke sånn at du MÅ gjøre det, var bare et forslag
![]()
Det var et veldig godt forslag![]()
Hadde nok vært mer party i huset hvis barna hadde vært den alderen med internett i fokus og man slår av internettet for 30 minutter
er jo rene jordens undergang
he heGM [emoji4] fikk ikke mye søvn i natt jeg heller [emoji28] så daer vi to [emoji57]Godmorgen
Lite søvn igjen
Et av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankeneSynes du er flink jeg[emoji16]
Ja. Jeg fikk jo rundt med en bmi på 17, 5-18 i mange år. Svært mange år. Til jeg begynte å få barn.Det kan jo ha noe med saken å gjøre[emoji4] blir fort frossen om man er veldig tynn.
Ja. Det er det. For myeHihi, det er mye klær[emoji28]
God morgenGod mdårlig natt. Frøkna våknet for å tisse flere ganger. Hun drakk nok litt for mye i går kveld ,men så varmt så må jo få også
Flink du erEt av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankene
Jeg kan klare dette.
Jeg er flink som tar grep.
Jeg fortjener et ryddig hjem og jeg skal få det.
Jobber jeg jevnlig med å tenke.
Og i går full pott på lista mi
![]()
Her spiller både mannen og eldste.Eldste elsker minecraft! Hun får bare spille creative mode da, men det er gøy. Hun bygger et hus til hver av oss, og setter opp skilt med navnet til den av oss som bor der.
Ja de er raske . Bestiller mye derfra . Har pakke på posten som venter fra de og zalandoSå kjappe boozt wr til å sende ut pakker